Nokia Bluetooh Headset
Fra : Nicolai

Dato : 21-02-03 19:34

Så spørger jeg igen - nogen der ved hvornår og til hvilken pris?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

(Fjern nospam og de store bogstaver i adressen...)

Fra : JMo.

Dato : 21-02-03 21:10

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote in

> Så spørger jeg igen - nogen der ved hvornår og til hvilken pris?

http://www.expansys.com/product.asp?code=HDW-2&asource=

http://www.kurtovishop.dk/default.asp?Action=Details&Item=777

http://www.mobilkompagniet.dk/default.asp?Action=Details&Item=1596

http://www.shop4all.dk/Productlists/xmlProducts.aspx?AtreeID=2796

Men der er altså svjv. kun kommet meget små mængder til landet..

Fra : Nicolai

Dato : 22-02-03 17:05

> Men der er altså svjv. kun kommet meget små mængder til landet..
Mange tak! - Så er det bestilt :)

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 23-02-03 11:53

Nicolai wrote:
> Men der er altså svjv. kun kommet meget små mængder til landet..
>
> Mange tak! - Så er det bestilt :)

Kommer der en lille anmeldelse af det headset? ;)

--
Joergen Ramskov - Do something useful with your PC!
http://teamstirfry.net

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-03 11:53

> Kommer der en lille anmeldelse af det headset? ;)

Ok! - men ved ikke hvornår de leverer, men bestil er det i hvert fald!
Jeg anmelder i ny post hurtigst muligt.

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 25-02-03 00:17

Nicolai wrote:
> Kommer der en lille anmeldelse af det headset? ;)
>
> Ok! - men ved ikke hvornår de leverer, men bestil er det i hvert fald!
> Jeg anmelder i ny post hurtigst muligt.

Kanon! Jeg skal nemlig selv have fat i et headset til bilen og jeg er
rimeligt lun på at det skal blive Bluetooth :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-02-03 09:31

"Joergen Ramskov" <coaczn7001@sneakemail.com> wrote in message

> Kanon! Jeg skal nemlig selv have fat i et headset til bilen og jeg er
> rimeligt lun på at det skal blive Bluetooth :)

Jeg forstår det ikke.. Er det bluetooth headset ikke stadig rimelig store og
klodsede?

Man kan jo lige så godt bygge hele telefonen ind i headsettet!!

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 25-02-03 10:50

On Tue, 25 Feb 2003 09:31:09 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Jeg forstår det ikke.. Er det bluetooth headset ikke stadig rimelig store og
>klodsede?
>
>Man kan jo lige så godt bygge hele telefonen ind i headsettet!!

Har du set Jabra BT200?

Fra : JMo.

Dato : 25-02-03 23:53

Joergen Ramskov <jwcd52d4u402@sneakemail.com> wrote in

> Har du set Jabra BT200?

Stadig lidt stor i forhold til Nextlink Bluespoon..

- og også større end Nokia HDW-2 og Ericsson HBH-60

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 27-02-03 18:53

JMo. wrote:
> Joergen Ramskov <jwcd52d4u402@sneakemail.com> wrote in

> Stadig lidt stor i forhold til Nextlink Bluespoon..
>
> - og også større end Nokia HDW-2 og Ericsson HBH-60

Koster til gengæld også meget mindre...så vidt jeg ved så koster dem du
nævner >2000kr - du kan idag for Jabra BT*** til 999kr.

Fra : JMo.

Dato : 27-02-03 22:14

> Koster til gengæld også meget mindre...så vidt jeg ved så koster dem du
> nævner >2000kr - du kan idag for Jabra BT*** til 999kr.

Det er ikke korrekt. HDW-2 ligger på ca. 1100-1200, HBH-60 kommer til at
ligge i samme prisleje (formodentlig klar til levering fra på mandag).

Mht. til Bluespoon er det korrekt at den nuværende udgave ligger på ca.
2500.

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 02-03-03 00:04

JMo. wrote:
> Joergen Ramskov <coaczn7001@sneakemail.com> wrote in

> Det er ikke korrekt. HDW-2 ligger på ca. 1100-1200, HBH-60 kommer til at
> ligge i samme prisleje (formodentlig klar til levering fra på mandag).

Det lyder jo noget mere fornuftigt. Jeg var inde og spørge i
Nokia-butikken i Århus (Guldsmedegade) - de havde ikke fået den endnu
men de sagde at de regnede med en pris på mellem 2000-2500kr - farvel og
tak sagde jeg så :)

Hvis du kender mere til de 2 head-set, så vil jeg da gerne høre mere :)
Er de bedre end Jabra head-set'ene?

Fra : JMo.

Dato : 02-03-03 13:50

> Hvis du kender mere til de 2 head-set, så vil jeg da gerne høre mere
> :) Er de bedre end Jabra head-set'ene?

Kender ikke noget til produkternes kvalitet - roder kun med priser og
levering