Er der nogen der har erfaringer med en Eri~
Fra : junk

Dato : 21-02-03 16:17

Jeg overvejer at købe en Ericsson R600. Jeg snakkede med min lokale
forhandler og han sagde at der var mange fejl i den. Jeg har på fornemmelsen
at han bare ville prøve at sælge mig en dyere tilefon, end den R600 jeg så
på.

Tak for hjælpen.

Fra : Hans

Dato : 21-02-03 17:59

> [...]
fornemmelsen
> at han bare ville prøve at sælge mig en dyere tilefon, end den R600 jeg så

Jeg har da en R600 på 6. måned og den har ikke fejlet noget, den er tændt
alle døgnet's timer.
Mvh Hans

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 21-02-03 20:07

> Jeg har da en R600 på 6. måned og den har ikke fejlet noget, den er tændt
> alle døgnet's timer.

Hvor lang standbytid har den?

mvh Frank

Fra : Lars Varming

Dato : 22-02-03 22:43

Skal jeg være lidt kritisk, så er knappen til at bladre til højre/venstre
med ikke ret god. Bortset fra det er det en ok fin telefon - især til
prisen!

Fra : Sebastian

Dato : 23-02-03 23:07

Har lige købt en. Udmærket telefon til prisen. Men den automatiske
telefonbog er temmelig dårlig. Der er mange ord som anvendes tit den ikke
kender f.eks. ordet "marts" når man så vil skifte over til manuel stavning
skal man igennem flere tastetryk. det andet problem er at man ikke kan
tilføje ord til ordbogen, så den med tiden lære alle de ord som de har glemt
at få med.