For store midi filer (over 10 kb) til 3510
Fra : perk

Dato : 21-02-03 12:57

eY aLL!
Jeg har læst et sted at de midi filer man smider op på sin 3510 højest må
være 10 kb, er dette rigtigt?
Jeg har downloaded nogle midi filer men nogen af dem er for store, findes
der et program til at redigere midi filer? Helst freeware!

--------
bo0b!
--------

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-02-03 13:15

perk wrote:
> findes der et program til at redigere midi filer? Helst freeware!

<http://shor.ter.dk/502819763>
- Se selv efter freeware, måske www.freeware.com kan
bruges...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : affen

Dato : 21-02-03 13:36

"perk" <holgger@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har downloaded nogle midi filer men nogen af dem er for store, findes
> der et program til at redigere midi filer? Helst freeware!

Hmm... har prøvet at se mig omkring, men det var bare, hvis en eller anden
havde prøvet det før : )!