Druknet Ericsson T200 - hjælp
Fra : Nicky Precht

Dato : 21-02-03 03:05

Hvis jeg nu - HELT hypotetisk - tabte min nye T200 i toilettet (rent
vand), men fiskede den op så hurtigt, at der næsten ingen vand kom ind i
telefonen og fik problemer med at "Yes" knappen holdt op med at fungere
(uden kraftig massage), hvad skulle jeg så gøre for at få den i funktion
igen?

Ifølge et mobilværksted i Århus midtby, så er den færdig, men det tror jeg
ikke på.

Er der nogen, der har en ide?

/Nicky

Fra : affen

Dato : 21-02-03 14:05

Pil alle de ting du kan fra selve mobilen og tør de enkelte dele med en
hårtører! En af mine venner gjorde det lige efter han gjorde det sammen og
den virker (ikke helt 100 % men ok). Held og lykke.