JAD-filer
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 20-02-03 21:14

Hej,

Jeg har lavet et script på mit website, hvor man via computeren uploader
diverse filer (billeder, lyd og java) for derefter at downloade det til sin
telefon vha. Wap - altså en slags erstatning for data-kabler...

Det virker fint nok, undtagen java-programmerne. Der bliver uploadet
..jar-filer, men .jad-filerne skal jeg scriptet så selv lave... Hvor lidt kan
der stå i scriptet? Så vidt jeg kan forstå, så skal URL'en til jad-filen stå
heri - er det rigtigt?
Og hvad med filnavn? Hvis jeg ikke skriver noget, bliver brugeren så spurgt
om at udfylde et filnavn?

Og endelig... En bruger med N3510i siger det ikke virker - jeg laver
wml-filerne vha. php og det virker fint med 6610 og 5100. Så hvis der er en
eller anden der gider teste med 3510i eller evt. andre mærker, vil jeg blive
meget glad :) I kan finde upload-siden på
www.eaid.dk/mobil.php?action=upload eller wap-siden på eaid.dk/wap. Wap'er i
jer ind på adressen, og ser to felter, hvori der skal indtastes id + kode,
så virker det - ser i det ikke, så må i meget gerne skrive tilbage til mig.
På forhånd tak - det blev lidt mange spørgsmål i et :)

-Peter

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 20-02-03 22:34

> [...]
mig.
> På forhånd tak - det blev lidt mange spørgsmål i et :)

Virker fint med min C55 og den ringetone jeg prøvede med her for et par dage
siden (dvs. bortset fra at jeg ikke kan downloade mere end 3 kb, men det er
et helt andet problem :-/). Godt intiativ i øvrigt Jeg har dog lavet min
egen wap side, men det skulle jo lige prøve

mvh Frank