Q:Ericsson T65
Fra : NIELS JØRGENSEN

Dato : 20-02-03 18:44

Hej - har lige erhvervet en sådan. Samt et datakabel. Jeg har forsøgt at
installerer ericssons eget phonemonitor og outlook full funcinallity.

Jeg kan ikkefå det til at virke og jeg kan se at det formentlig ikke
understøtter Windows XP.

Er der nogen der ved hvordan man kan få det til at virke også under XP.
Eller er der andre programmer. Det er til at bruge kalender og SMS sende mv.

Hilsen Niels
niels79@privat.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 20-02-03 22:15

"NIELS JØRGENSEN" <niels79@privat.dk> skrev

> Jeg kan ikkefå det til at virke og jeg kan se at det formentlig ikke
> understøtter Windows XP.

Hvordan er det du ikke kan få det til at virke, du må være noget mere
konkret. Her i huset har vi hentet hvad vi skulle bruge af programmer til
T65 på www.sonyericsson.com og det fungere fint under Windows XP.

Så hvad det lige er der sker hos dig er svært at sige, for her virker det
fint nok.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ole

Dato : 21-02-03 06:36

> [...]
> >

> Hvordan er det du ikke kan få det til at virke, du må være noget mere
> konkret. Her i huset har vi hentet hvad vi skulle bruge af programmer til

Jeg kan ikke få ericsson sw til at virke med USB kabel, købt ved Thansen,
det medfølgende sw virker fint (fonesuite). Iflg ericsson burde deres egen
sw understøtte USB?

Fra : Søren Blom

Dato : 21-02-03 21:12

"Ole" <lindschouw@get2net.dk> skrev

> Jeg kan ikke få ericsson sw til at virke med USB kabel, købt ved Thansen,
> det medfølgende sw virker fint (fonesuite). Iflg ericsson burde deres egen
> sw understøtte USB?

Hvad får du af fejlmeddelelser?

Det er temmelig svært at hjælpe dig, når du bare skriver at du ikke får det
til at virke. Du må beskrive hvad du gør, så vi andre kan sætte os ind i
hvad det er der sker hos dig.

Det er samme kabel som jeg har fra Thansen og bruger softwaren både fra den
medfølgende CD og fra www.sonyericsson.com så det er altså ikke det der er
noget galt med.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ole

Dato : 21-02-03 21:33

> [...]
det
> til at virke. Du må beskrive hvad du gør, så vi andre kan sætte os ind i

OK: det virker som driver problemer, sw fra Ericsson kan ikke finde
telefonen, og den eneste måde at "køre" det på er uden valg af telefon, både
"phone settings" og "phone book & text maneger" fejler den sidste med
runtime error: 429

Der er ikke så meget til instlationen, det er jo bare en exe fil, så der er
jo kun en mådee at gøre det på.

Ole