Siemens S45 irda
Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 19-02-03 22:40

Hey NG

Hvilket program skal jeg bruge til at synkronisere min s45 med min outlook
på min laptop. der er ikke com port på lappen så standart programmet
crasher.. har hentet den her fra my-siemens.com "sqssetuo_2.0.15.exe" men
den den fucker up når den skal instaleres

Er der nogen som har et program som dur?

Andre gode råd og programmer til denne fon modtages gerne

På forhåand tak Nikolaj

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 20-02-03 09:38

Kan det virkelig passe at s45 ikke kan arbejde sammen med windows/outlook
xp?