Snoren i P800 ??
Fra : KGB

Dato : 19-02-03 01:22

Ha, ha.............. jeg er blevet en P800 rigere !!

Men hvad (eller nærmere hvordan) H... skal man bruge den medfølgende snor
til ??

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Jan Richardy

Dato : 19-02-03 16:54

Kan ikke hjælpe med snoren (ud over at det måske er ligesom på kameraer?
dvs. der er en lille bøjle et sted på telefonen, som den kan sættes
igennem?)

Jeg har dog lige et spørgsmål:
Hvor kan man købe P800'eren henne? Og er det den danske version som er
kommet på markedet efterhånden?

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : KGB

Dato : 19-02-03 18:02

"Jan Richardy" <usenet@richardy.dk> skrev i en meddelelse
> Kan ikke hjælpe med snoren (ud over at det måske er ligesom på kameraer?
> dvs. der er en lille bøjle et sted på telefonen, som den kan sættes
> igennem?)

Nix, hverken på telefonen eller tasken er der nogen bøjle eller hul til
snoren (sic!)

> Jeg har dog lige et spørgsmål:
> Hvor kan man købe P800'eren henne? Og er det den danske version som er
> kommet på markedet efterhånden?

Betafon & Sverige (Billigst i Sverige)

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Nuggi

Dato : 19-02-03 18:26

hvad er prisen i Sverige på sådan en fætter ?

Nuggi

Fra : KGB

Dato : 19-02-03 18:45

6 danske u abb. alt inkl
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-02-03 22:28

> 6 danske u abb. alt inkl

ved du så om man kan købe nokia 5100 billigst i Sverige, også uden nogen
bindinger til noget Svensk teleselskab

Fra : KGB

Dato : 19-02-03 23:34

> "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in message
>
> ved du så om man kan købe nokia 5100 billigst i Sverige, også uden nogen
> bindinger til noget Svensk teleselskab

Se her,
http://www.techshop.nu/
og så husk at den svenske krone kun er lidt over 0,80 værd.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-02-03 19:03

> Se her,
> http://www.techshop.nu/
> og så husk at den svenske krone kun er lidt over 0,80 værd.

Okay tak, men telefonen er altså ikke billigere end i Danmark

Fra : KGB

Dato : 20-02-03 23:17

> "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in message

> Okay tak, men telefonen er altså ikke billigere end i Danmark

Hvilken, Nokia, eller P800, for sidstnævnte er !

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-02-03 21:29

> Hvilken, Nokia, eller P800, for sidstnævnte er !

Nokia 5100

Den er kun omkring 200 kr billigere i sverige.. Hertil kommer
forsendelsesudgifter.. Hvad når man skal have lavet telefonen, så skal den
vel også til udlandet??

I Germany kan det dog vist godt betale sig,, da telefonen her er omkring
1000 kroner billigere, nemlig koster den 300 Euro hos
http://www.guenstiger.de/gt-preisvergleich/Handy_Telefon_Fax_Nokia_5100.htm

Fra : KGB

Dato : 21-02-03 22:21

> "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in message

> Nokia 5100
>
> Den er kun omkring 200 kr billigere i sverige..

Så ville jeg købe den i DK.

> Hvad når man skal have lavet telefonen, så skal den
> vel også til udlandet??

Tja, hvis du regner med at den går istykker indenfor garantiperioden, så
ja - men taler vi softwareopdateringer, så kan du få det lavet i din lokale
club-nokia bix.

Lidt nokiaråd,
Selvom jeg selv er en Erix-mand

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : JMo.

Dato : 21-02-03 23:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> Nokia 5100
>
> Den er kun omkring 200 kr billigere i sverige.. Hertil kommer
> forsendelsesudgifter.. Hvad når man skal have lavet telefonen, så skal
> den vel også til udlandet??

Huh??

Så vidt jeg kan se vil TechShop.nu ha' SEK3495,- for en 5100, hvilket giver
DKK2845,-. Shopmore.dk tager DKK2769,-

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-02-03 23:52

"JMo." <ns_sf009@mohr.cx> wrote in message
> Huh??
>
> Så vidt jeg kan se vil TechShop.nu ha' SEK3495,- for en 5100, hvilket
giver
> DKK2845,-.

Ja dog i den retning

> Shopmore.dk tager DKK2769,-

Hmm godt tip, tak for det..... Nu plejer telmore ikke at sælge telefonerne
specielt billigt..... Så mon ikke jeg lige skal vente et par uger, så kan
man vel få den til 2500 uden abo?

De 200 kroner forskel på svenskerprisen, tog jeg ud fra at 2958 kroner, som
jeg havde fundet som den billigste i Danmark hos tele2shop.dk shopmore havde
da ikke 5100´eren igår eller forgårs vel?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-02-03 23:55

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Hmm godt tip, tak for det..... Nu plejer telmore ikke at sælge telefonerne
> specielt billigt..... Så mon ikke jeg lige skal vente et par uger, så kan
> man vel få den til 2500 uden abo?

Men ud over det.. Nogen som har prøvet dyret... Altså Nokia 5100?

Jeg har endnu ikke set den i virkligheden.. Selvom det kunne friste at
bestille med det samme hos Telmore.. Vil jeg tro det er en god ide, liige at
holde den lidt i hånden indenda Jeg er så træt af min E T65

Fra : Karsten

Dato : 19-02-03 20:57

> [...]
> Ha, ha.............. jeg er blevet en P800 rigere !!
>
> Men hvad (eller nærmere hvordan) H... skal man bruge den medfølgende snor

Åpne batterilokk, ta ut batteri. Nederst ved connector er bøylen!
Vips - du har noe som ser ut som et lommekamera.....

Karsten

Fra : KGB

Dato : 19-02-03 23:50

"Karsten" <karstenp@SPAMAWAYkarstenp.net> skrev i en meddelelse

> "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in message

> Åpne batterilokk, ta ut batteri. Nederst ved connector er bøylen!
> Vips - du har noe som ser ut som et lommekamera.....

Takker !!!
Fatter ikke hvordan du fandt ud af det, men det virker da ok

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk