Erfaringer med datakabel og 3510(i)
Fra : Jan Ehlers Pedersen

Dato : 18-02-03 22:55

Er der nogle, som kan fortælle om erfaringer med brug af datakabel på en
Nokia 3510i?

Jeg vil gerne kunne bruge den som modem til min bærbare computer, men der er
jo ikke meget ved det, hvis man skal slukke telefonen, og pille batteriet af
eller lign. for at få det til at virke. Er det bøvlet, eller kan man bare
stikke kablet i? Hvor bør man i givet fald købe et kabel, hvis det både skal
kunne virke som modem-kabel og f.eks. med Oxygen Phone Manager? Hvor godt
virker telefonen som modem - kan den holde forbindelsen o.l. behøves der
drivere til Windows XP?

Kan man læse / skrive til kalenderen via kabel i denne telefon?

Alle erfaringer er velkomne.

/Jan

Fra : Jean Jacobsen

Dato : 19-02-03 17:32

Man skal tage batteriet af for at tilslutte kablet, så det er lidt bøvlet!
Man kan rette logo, telefonbog og kalender og det virker fint med Oxygen
Phene Manager 2 under XP. Jeg kan ikke få LogoManager til at virke, LM
understøtter vist ikke 3510i endnu... Lort!

Jeg har købt mit kabel ved www.thansen.dk for 149,-