Sony-Ericsson R600
Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-02-03 20:30

Jeg har overvejet at købe en Sony-Ericsson R600
så jeg vil lige høre om der er nogen der har nogen erfaringer med den,
og om de kan anbefale den.

Mvh

Michael Nielsen

Fra : Sebastian

Dato : 18-02-03 20:53

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har overvejet at købe en Sony-Ericsson R600
> så jeg vil lige høre om der er nogen der har nogen erfaringer med den,
> [...]

Har lige købt en. Udmærket telefon til prisen. Men den automatiske
telefonbog er temmelig dårlig. Der er mange ord som anvendes tit den ikke
kender f.eks. ordet "marts" når man så vil skifte over til manuel stavning
skal man igennem flere tastetryk. det andet problem er at man ikke kan
tilføje ord til ordbogen, så den med tiden lære alle de ord som de har glemt
at få med.

Fra : Fischer

Dato : 19-02-03 06:15

> Jeg har overvejet at købe en Sony-Ericsson R600
> så jeg vil lige høre om der er nogen der har nogen erfaringer med
> den, og om de kan anbefale den.

Jeg har kun haft en R600 i en kort periode, så mine erfaringer er ikke så
store. Har testet wap via GPRS - det fungerede fint. Jeg synes ikke at
lydkvaliteten var så imponerende.

Men jeg synes vi er ved at nærme os et generelt problem med mobiltelefoner:
De er for små!
Selv om jeg er en voksen mand, så synes jeg ikke mine hænder er specielt
store, men R600 er simpelthen for lille til mig.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Axelsen

Dato : 20-02-03 11:05

Jeg har lige lagt min på hylden da den ikke er særlig SMS venlig. Og så er
den utrolig langsom i menuerne. Jeg havde den i et halvt år så man må sige
den er afprøvet