S55 hvaaaad (ringetoner)
Fra : ct

Dato : 17-02-03 22:47

nogen der ved hvor jeg finder nogen 'normale' ringetoner istedet for de
pimb-da-rythm-boogie-woogie der ligger i den som standard - jeg kan kunde
finde andre funk-ya-mamma-soul-trance melodier, ingen ringetoner??? Er sku
da lidt for pinligt når den ringer...

Claus

Fra : Frank

Dato : 18-02-03 07:16

On Mon, 17 Feb 2003 22:47:00 +0100, "ct" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk>
wrote:

> [...]
>finde andre funk-ya-mamma-soul-trance melodier, ingen ringetoner??? Er sku

Ja ikke...men prøv at hoppe forbi http://www.club-siemens.net/fun/ og
se om der ikke skulle være noget som falder i din smag.

Hilsen
Frank
Siemens ME45

Fra : N/A

Dato : 18-02-03 10:51

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-02-03 10:51

*trads* wrote:

> Her er der lige vedhæftet et par stykker som du bare putter ind i Sound
> via dit kabel

AAAAAAAAAAAAAAAARGH!!

--
Martin L. Johansen

Fra : *trads*

Dato : 18-02-03 16:31

Martin kan du ikke få luft ?? eller hvad er der galt ??

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-02-03 16:44

*trads* wrote:

> Martin kan du ikke få luft ?? eller hvad er der galt ??

Præcis! Dine vedhæftede filer i en text-only gruppe blokerede mine luftveje!
:)

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : *trads*

Dato : 18-02-03 17:50

sorry

Fra : *trads*

Dato : 18-02-03 17:51

Ps:
Jeg kan ikke selv se dem her i gruppen ????
Hvordan kan det være ?

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-02-03 08:53

*trads* wrote:

> Ps:
> Jeg kan ikke selv se dem her i gruppen ????
> Hvordan kan det være ?

Hmm tja ved ikke. Jeg kan se dem her dog. Måske de er blevet slettet af
udbydere. Se evt. mere på www.usenet.dk som brugen af de forskellige
grupper og citatteknik. Det kan være der står noget der omkring placering
af binære filer og om de bliver slettet hvis de postes forkert.

Jeg har fået vejret igen

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 18-02-03 22:36

Hej
"ct" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pimb-da-rythm-boogie-woogie der ligger i den som standard - jeg kan kunde
> finde andre funk-ya-mamma-soul-trance melodier, ingen ringetoner??? Er

Der er lige et "par" stykker her.

http://www.siemens-s55.de/ringtones/

Mvh
Morten

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-02-03 23:28

Hej

"ct" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk> wrote:

>nogen der ved hvor jeg finder nogen 'normale' ringetoner istedet for de
cut:

Bortset fra dit ringetoneproblem, gider du så godt fotælle lidt om dine
erfaringer med den telefon ? - Specielt, hvordan er du tilfreds med
farvedisplay'et ? og kan man regulere styrke/kontrast i dét ? - Og
hvordan er telefonen generelt, er du tilfreds ?.

--
M.v.h. Ole®

Fra : *trads*

Dato : 19-02-03 10:23

> [...]
> farvedisplay'et ? og kan man regulere styrke/kontrast i dét ? - Og
> hvordan er telefonen generelt, er du tilfreds ?.

Den vil jeg da gerne besvare..
Jeg har nu haft min i ca 1uge (før havde jeg en T68i - Panasonic gd67)
Jeg sige at det er den fedeste tlf for mig.God menu,gode ringetoner ( dog
ikke de standarte )
Og via det medfølgende datakabet,er det sådan at tilslutter du tlf bliver
den til en slags Ext.Harddisk . . Dvs at du bare åbner de forsk. bib i tlf
(eks Sound) og trækker dine downloadede Poly toner over..Og lortet virker.
Siemens laver virkelig kvalitet tlf.

Fra : Lars

Dato : 19-02-03 22:10

Følger der datakabel med når man køber telefonen.

Mvh lars høgh

Fra : *trads*

Dato : 19-02-03 22:54

Yeps :)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-02-03 23:27

Hej

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote:

> [...]
>(eks Sound) og trækker dine downloadede Poly toner over..Og lortet virker.

Ok, tak for rapporten ! - Du glemte dog lidt info omkring display'et !
Er det godt (tydeligt) ?

Iøvrigt, ringetoner kan du også finde på: www.siemens-info.de samme med
en masse andet info om Siemens telefoner. - Dér kan man også læse at
der allerede er en afløser for S55 på vej, S55i, med mere hukommelse, og
et væsentligt bedre og større display (flere farver) m.m.

Hvorfor jeg er så interesseret i hvordan display'et, skyldes netop at
der klages i flere tests af telefonen over at det er for dårligt, og jeg
havde egentlig tænkt mig at købe sådan en fætter...

--
M.v.h. Ole®

Fra : *trads*

Dato : 19-02-03 23:33

Jeg klager ikke over displayet.Jeg syntes at den er klar og tydelig.
Men selvfølgelig lidt ærgelig at der ikke er flere farver..... men pyt

Jeg tror ikke at der kommer enn S55i ::
- Nej, det kommer ingen S55i. Det är troligen information om SX1 som läckt
ut och så har det blivit missuppfattningar, säger Titti Hagenfeldt."

Det er i hvertfald hvad der står her på mobil.se
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6308&sid=1

Fra : ct

Dato : 20-02-03 13:42

Jeg fik min byttet fra en evig-defekt T68i, og S55' eren er bedre efter min
mening. Displayet synes jeg minder om T68' eren men det er vist lidt større
(?). Især knapperne er meget bedre end på T68i - årh jo, og der er handsfree
højttaler på, det er sku for fedt

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-02-03 23:09

Hej

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote:

>Jeg klager ikke over displayet.Jeg syntes at den er klar og tydelig.
>Men selvfølgelig lidt ærgelig at der ikke er flere farver..... men pyt

Takker - jeg vover pelsen og køber een

>Jeg tror ikke at der kommer enn S55i ::
>- Nej, det kommer ingen S55i. Det är troligen information om SX1 som läckt
>ut och så har det blivit missuppfattningar, säger Titti Hagenfeldt."

Hm, ja, idag kan man læse følgende:

ANSIKTSLYFTNING AV SIEMENS S55 PÅ GÅNG
Det ryktas om att det är på gång en uppgradering av S55. S55i
uppges ha begåvats med en något större skärm, fler färger och mer
minne.
--> http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?sid=1&id=6288

Og samme er nævnt på flere Tyske sites, og i tests jeg har læst er det
netop de 2 ting der generelt klages over, "for dårligt display, og for
lidt hukommelse" - Men vi ser hvad der sker...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-02-03 11:04

Hej

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote:

>Jeg tror ikke at der kommer en S55i ::

Her er seneste nyt om S55i rygterne:

Paste:
A) Design
- wirdam S55 orientieren, Facelifting - Farbe: silber

B) Technik
- FlexMem wird größer ( 8mb)
- 4096 Farben Display
- MP3 Player
- SM / MMC (MMC momentan favorisiert)
- Display wird etwas größer

C) Release-Date - Anfang Juni 2003 für Deutschland (erste Woche im Juni)

D) Sonstiges - neue verbesserte CAM (u.a. besserer Blitz) fürs alte S55

--
M.v.h. Ole®