Sprog i P800
Fra : KGB

Dato : 17-02-03 22:29

Har i Dansk sprogpakke på jeres P800 ???

-Hvis ja:
Hvad med dem der købte sin før den danske sprogpakke var udviklet (da den
kun blev leveret med eng. og svensk) hvad gør de ??

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

PS: Ved godt at jeg har postet det samme spørgsmål et andet sted, men jeg
har forsøgt at slette den anden besked.
Undskyld evt. ulejlighed.

Fra : Nuggi

Dato : 17-02-03 22:40

hejsa

Du suser ind forbi en Teleservice med den og for lagt dk sprog i kvit & frit

PS det tager ca 1 time ;-(

Nuggi

Fra : KGB

Dato : 18-02-03 09:16

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> Du suser ind forbi en Teleservice med den og for lagt dk sprog i kvit &
frit

> PS det tager ca 1 time ;-(

Jeg troede faktisk man selv kunne opdatere den.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-02-03 18:36

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote

> frit

> Jeg troede faktisk man selv kunne opdatere den.

Det er også meningen.

--
Mvh Henrik.

Fra : KGB

Dato : 18-02-03 20:21

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote

> Det er også meningen.

Øh ... nu er jeg helt forvirret ?!?
- Er det meningen men man kan ikke, eller
- Er det meningen og man kan godt - hvis man kan finde det rigtige link på
nettet ... eller
- Eller er der noget andet ??
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-02-03 09:16

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote

> Øh ... nu er jeg helt forvirret ?!?

Der følger et tool med på cd'en, som gør at man selv kan installere
language-pack's.

Eller man kan indlevere den på et SE service spot og få dem kvit+frit til at
gøre det.

--
Mvh Henrik.