SMS program?
Fra : Sebastian

Dato : 17-02-03 21:40

Er der nogle der kan hjælpe mig. Jeg mangler en løsning til hvordan jeg kan
sende en SMS til mange mennesker på en gang, da vi er en organisation hvor
vi tit har brug for at give en besked til mange af medlemmerne hurtigt.

Jeg forstiller mig selv et program der kan sættes op til at sende til
abonomenter i flere forskellige teleselskaber, og dele beskeden op i flere
bider hvis den er for stor.

Fra : Henning Petersen

Dato : 18-02-03 00:00

On Mon, 17 Feb 2003 21:40:00 +0100, "Sebastian"
<Balledude@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg forstiller mig selv et program der kan sættes op til at sende til
> abonomenter i flere forskellige teleselskaber, og dele beskeden op i flere

gsmlib kan godt nok kun sende en af gangen via en normal gsm-telefon,
med der er jo ingen der forhinder dig i at sende sms'er i større
stimer af de grund.

Jeg prøvede lige, og sendte 8 sms fra min M35i på 47 sekunder, det
burde da række lidt hen af vejen.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 18-02-03 06:53

"Henning Petersen" <henning.petersen.030217@hpc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stimer af de grund.
>
> Jeg prøvede lige, og sendte 8 sms fra min M35i på 47 sekunder, det

Alt efter hvor meget man har lyst til at betale er det faktisk den eneste
løsning. Der er næsten ikke nogle Teleselskaber (Udover Sonofon og vistnok
også orange) der accepterer email->sms. Så er der det alternativ at få et
abbonnement hos TDC til afsendelse af SMS - og det er @?£$? dyrt...

/Steen

Fra : Tom

Dato : 18-02-03 08:55

> [...]
> vi tit har brug for at give en besked til mange af medlemmerne hurtigt.

Min Nokia 7650 kan da sende SMS til en hel gruppe ad gangen så man kan bare
placere folk i den respektive gruppe og så kører det.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 18-02-03 09:30

> [...]
hvor
> vi tit har brug for at give en besked til mange af medlemmerne hurtigt.

Prøv med den nye version af ICQ - den er gratis

/Lars

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-02-03 14:50

> [...]
> vi tit har brug for at give en besked til mange af medlemmerne hurtigt.

En løsning noget lig den du beskriver tilbyder http://smsnu.dk - du sender
beskederne via. webinterface eller e-mail.

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske mobiltelefoner