Uploading af midi til 7650.
Fra : Kasper Christensen

Dato : 17-02-03 18:37

Jeg kan ikke hit u a det. Det er ikke så nemt som ved 6610. Hvordan gør jeg?

Mvh

Kasper

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 17-02-03 18:47

"Kasper Christensen" <news@kasperc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke hit u a det. Det er ikke så nemt som ved 6610. Hvordan gør
jeg?

Jeg kan ikke give dig en vejledning til 7650, men du kan benytte
www.eaid.dk/mobil.php?action=upload. Fra den side kan du uploade dine
midi-filer (eller billeder eller programmer) for bagefter at hente dem vha.
wap :)
Der er ikke andre end dig der kan se filerne, da du får en kode for at kunne
hente dem.

Mvh

Peter

Fra : Kasper Christensen

Dato : 17-02-03 18:54

> [...]
> wap :)
> Der er ikke andre end dig der kan se filerne, da du får en kode for at kunne

Tak for det, men der må være en direkte vej.

Mvh

Kasper

Fra : Kasper Christensen

Dato : 17-02-03 19:56

Har fundet ud af det. Man skal mere tænke på den som en anden computer nu.

Fra : Tom

Dato : 18-02-03 08:53

> Har fundet ud af det. Man skal mere tænke på den som en anden computer nu.

Ja alle filer ryger bare ind i indbakken som en slags SMS og så kan man
ellers bruge filerne til at afspille bagefter.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK