Motorola t720
Fra : Peter Hønborg

Dato : 16-02-03 21:06

Er der nogen der har denne telefon og som ved om den er noget værd? Har en
Ericsson t65 som jeg vil sælge og så købe den t720

Fra : Jonas Christensen

Dato : 19-02-03 22:09

> Er der nogen der har denne telefon og som ved om den er noget værd? Har en
> Ericsson t65 som jeg vil sælge og så købe den t720

Jeg har én og synes faktisk vældig godt om den. Den er lidt langsom i
menuerne, men det kan jeg i hvert fald sagtens leve med. Den har en
fornuftig størrelse, og man kan tilpasse menuer, farver osv. på mange
forskellige måder.

Skriv endeligt, hvis der er andet, du gerne vil vide.

- Jonas