Nokia 7650 SYSTEM FAIL
Fra : Andreas Lindberg

Dato : 15-02-03 16:37

Jeg sad lige og legede med et par PHP løkker, den skulle så sende 10 SMS'er
til min mobil, men kom istedet med 1000, dette gjorde at efter mobilen havde
modtaget ca. 500 beskeder bryder den ned og hver gang jeg starter den kommer
den med en SYSTEM ERROR, NOT ENOUTH MEMORY, men jeg kan ik komme ind og
slette beskederne da menu'en crasher inden da..
Jeg har prøvet at sætte et andet SIMkort i, men der sker der det samme

Mobilen er yderlig ca. 10 min om at starte op

Er der nogen ide, om hvordan jeg løser dette så jeg igen kan bruge den

Mvh Andreas Lindberg

Fra : Lasse

Dato : 15-02-03 22:32

Hej Andres,

Nokia support plejer at bede dig komme ind, og få lavet en software
opgradering, den tømmer også rammen - og løser dermed dit problem.

Lasse

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 16-02-03 01:03

... Smid sim-kortet over i en anden mobil, og slet sms'erne der.....
(selvfølgelig helst én der har en funktion til at slette alle sms'er på én
gang)

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 16-02-03 03:52

"Esben Sunddal Hansen" <esbenh@v-htx.dk> wrote in message
> .. Smid sim-kortet over i en anden mobil, og slet sms'erne der.....
> (selvfølgelig helst én der har en funktion til at slette alle sms'er på én
> gang)

Det er bare sådan et det ligger i mobilsens hukommelse og ik sim kortet

Jeg prøvede lidt og rode med den, hvilket resultere i at når jeg starter den
skriver den Nokia i 10 mins tid, og slukker..

Lidt dårligt at Nokia ik sikre deres software mere så hvis man fik mange
SMS'er at det hele bare ik låser

Mvh Andreas Lindberg

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-02-03 12:48

Andreas Lindberg wrote:

> Lidt dårligt at Nokia ik sikre deres software mere så hvis man fik mange
> SMS'er at det hele bare ik låser

De regner jo nok ikke med at folk modtager så mange SMS'er...

Man sover som man har redt

--
Martin L. Johansen

Fra : Fischer

Dato : 16-02-03 13:22

> De regner jo nok ikke med at folk modtager så mange SMS'er...

Nej, de fleste af sådan nogle fejl er fordi programmørerne ikke tænker
længere end deres egen næsetip og ikke laver ordentlig fejlhåndtering.
Det er direkte amatøragtigt.

> Man sover som man har redt

Du mener ved at købe en Nokia?

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-02-03 14:18

Fischer wrote:

> Du mener ved at købe en Nokia?

Tihi, ja

--
Martin L. Johansen

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 16-02-03 15:28

Du kan resette den med en kode, noget *#et eller andet# søg lidt på google,
så bliver den resat 100%

Fra : Tom

Dato : 17-02-03 13:14

> Du kan resette den med en kode, noget *#et eller andet# søg lidt på
google,
> så bliver den resat 100%

Jep, det har også virket på min 7650 som også brokkede sig over memory.
Virkede perfekt igen efter jeg havde tastet koden som jeg heller ikke lige
husker.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 17-02-03 16:56

*#7370# er koden - en ven gør flittig brug af den

--
Chris
: )