Hvilken magt har CBB?
Fra : Familien Kristensen

Dato : 15-02-03 12:59

Mit indlæg her i gruppen der startede den 3/2 med overskriften:
CBB´s svar på min henvendelse

Er væk!

Til gengæld har de ikke "magt" til at fjerne indlægget det på bl.a. google
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=475af05f64
5dc0e7&seekm=3e3e9dbc%240%241742%24ba624c82%40nntp03.dk.telia.net#link1

Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-02-03 13:04

Familien Kristensen skrev:

>Mit indlæg her i gruppen der startede den 3/2 med overskriften:
>CBB´s svar på min henvendelse
>
>Er væk!

Indlæg bliver ikke liggende for evigt på newsserverne. Det er
forskelligt hvor hurtigt de slettes (det er op til den enkelte
udbyder). Nogle sletter indlæg efter 30 dage, andre efter 90 osv...
Det er forskelligt.

>Til gengæld har de ikke "magt" til at fjerne indlægget det på bl.a. google

Nope, Google gemmer alle indlæg (med mindre man "beder" dem om at lade
være ved at indsætte en speciel header).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : Mr.Unlock

Dato : 17-02-03 10:49

Hej alle i der er trætte af BCC.

Jeg kan da ikke i min vildeste fantasi forstå at så mange mennesker gider et
sådant lusket selskab som CBB, hop dog over i TELMORE, der er betingelserne
da til at forstå og ikke mindst til at acceptere, og det betyder da intet at
de er 5 øre dyrere end det fupforetagende til CBB set i lyset af al den tid
i bruger på at prøve at få jeres ret hos dem, skip dem de er ikke værd at
samle på, stå dog sammen jer der bruger dem og forlang som et minimum at de
ikke selv overtræder de regler de selv har bragt på bane, det er DIG som
kunde de lever af, fortæl dem det gang på gang, og melder du og alle der
ikke føler sig ordentlig behandlet af dem fra, er deres existensgrundlag
markant mindre, og bør mane til eftertanke hos ledelsen, som så må føle at
nu brænder det under røven på dem hvormed at de forstår at det duer ikke at
fuppe folk ..
Så min mening er !!!! skip det fupforetagende til CBB. ( Så er du også fri
for at føle dig narret og til grin )

Mr. Unlock
der selv bruger TELMORE og kan på det varmeste anbefale dem som din
telefonoperatør. og nej jeg har ikke aktier i TELMORE jeg har bare ALDRIG
haft problemer hos dem med de 3 kontoer jeg har ved dem.

"

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-02-03 10:59

Mr.Unlock wrote:

> Mr. Unlock

Er du døbt Unlock?

> der selv bruger TELMORE og kan på det varmeste anbefale dem som din
> telefonoperatør. og nej jeg har ikke aktier i TELMORE jeg har bare ALDRIG
> haft problemer hos dem med de 3 kontoer jeg har ved dem.

Enig. Telmore spiller bare!

--
Martin L. Johansen

Fra : Henning Lund

Dato : 17-02-03 13:29

Mr.Unlock skrev:
> Hej alle i der er trætte af BCC.
>
> Jeg kan da ikke i min vildeste fantasi forstå at så mange mennesker
> gider et sådant lusket selskab som CBB, hop dog over i TELMORE,

Ja det er da let at sige, vi har gennem et par år benyttet Telmore og
været meget tilfredse, pludselig ringer et damemenneske fra Telmore og
oplyser os om at vi ikke mere må foretage indbetalinger på vore numre
via vores pc bank , de havde for meget bøvl med at se hvem indbetaler
var mm, boinkkkkkkk hvad gør man så når man intet kreditkort har?
Jeg synes det er for ringe at Telmore ikke kan finde ud af at styre
indbetalinger via pc bank, min bankrådgiver var nærmest måbende, så han
kontaktede Telmore for at høre hvad problemerne bestod i og om de ikke
brugte PBS, svaret lød så: PBS kunne de ikke få til at fungere (hvad
sært er da flere tusinde benytter systemet her i Danmark), og vedr.
indbetaling via pc bank var det stadig afsender id de havde problemer
med at styre.
Hvorfor har de problemer med det, jeg handler både i Danmark og i
udlandet via pc bank, aldrig er der problemer så er det sq da sært at
Telmore ikke kan få det til at fungere uden de store armbevægelser, og
stoppe en check i en kuvert til dem, må man heller ikke, hmmmmmmmm.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Claus nielsen

Dato : 17-02-03 20:05

Hos Telmore kan du da betale med Danske netbank eller Nordea netbank uden
problemer ??

Fra : Henning Lund

Dato : 17-02-03 21:44

Claus nielsen skrev:
> Hos Telmore kan du da betale med Danske netbank eller Nordea netbank
> uden problemer ??

Jeg bruger ingen af de pengeinstitutter, derfor.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-02-03 20:16

"Henning Lund" <lund@myrealbox.com> wrote in

> Jeg bruger ingen af de pengeinstitutter, derfor.

Så er det da klart du ikke kan betale via netbank...
Du forventer vel heller ikke at kunne handle i Netto med et internt
kundekort fra din arbejdsplads vel ? :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/