nokia 5100.. hvad synes i
Fra : Zeugma

Dato : 15-02-03 12:09

nogen der har været inde og så på 5100
haft den i hånden??

eller hvad synes i , i det hele taget om den
er den vær`at købe til de ca 3000 kr den koster??

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-02-03 12:22

Zeugma wrote:

> eller hvad synes i , i det hele taget om den
> er den vær`at købe til de ca 3000 kr den koster??

3000 for en Nokia? Aldrig i livet

--
Martin L. Johansen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-02-03 12:40

> 3000 for en Nokia? Aldrig i livet

Lidt hård i tasterne, men ellers ganske fin telefon.

Kr. 3249,- uden abb. og minus kr. 250,- ved SONOFON oprettelse.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 16-02-03 20:02

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i melding

> Lidt hård i tasterne, men ellers ganske fin telefon.
>
> Kr. 3249,- uden abb. og minus kr. 250,- ved SONOFON oprettelse.

Man får mye telefon for pengene. Alt jeg savnet fra den meget populære og
gode 5210, er der, pluss mye mer.

Hvor mye en kalorimåler, støymåler og termometer bir brukt, har jeg mine
tvil om.

I tester har jeg sett tastaturet som et viktig ankepunkt. Om det er litt
hardt eller hardt, er opp til andre å bedømme, men det skal visstnok være
ubehagelig for de som knotter mye, f.eks ivrige brukere av SMS. Men harde
tastatur er ikke uvanlig på slike "allværstelefoner".

Dessuten er det lett å taste feil, både den midterste tastaturrekken, samt
multifunksjonstastene, som skal ta seg av menyer, scrolling i menyer og
ringe ut/besvare oppkall.

Men jeg har ikke selv prøvd telefonen. Var fast bestemt på å kjøpe den
(kommer i butikkene i Norge i løpet av februar), men kjøpte en 6510 i
stedet. Men kanskje en gang senere i år, blir jeg eier av en 5100.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-02-03 13:54

In article <3e4e1fcc$0$13260$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Zeugma wrote:
> nogen der har været inde og så på 5100
> haft den i hånden??
>
> eller hvad synes i , i det hele taget om den
> er den vær`at købe til de ca 3000 kr den koster??

Den er næsten som 6610 og 6100 i software, 15% større
end 6610 og 20% tungere. Og det er meget ekstra vægt
for et termometer og en lommelygte.

Jeg ville ikke bytte min 6610.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-02-03 22:50

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message

> Den er næsten som 6610 og 6100 i software, 15% større
> end 6610 og 20% tungere. Og det er meget ekstra vægt
> for et termometer og en lommelygte.

Du har glemt det blastikbekyttelseskappe der er uden om telefonen.. Det er
helt sikkert det som vejer og fylder.....

Jeg har endnu ikke set telefonen.. Men jeg har gået og ventet på den
længe... Så jeg må hellere se den snarest...