Simens c55
Fra : Kristian Witt

Dato : 15-02-03 10:14

Hejsa

Jeg har lige erhvervet mig en ny Siemens C55 og kan ikke lige helt finde ud
af den.

Jeg plejer at få en statusrapport, når jeg har afsendt en besked, og det har
jeg også været tilfreds med, men jeg har lige set på en anden telefon, at
man kan få vist denne raport direkte i displayet i stedet for at modtage en
besked. Det var godt nok en ældre model, men M50 kan det også.

Hvordan slår jeg det til på min mobil?

På forhånd tak.

Kristian

Fra : Mikael Kongensholm

Dato : 15-02-03 12:19

Hej

I en Siemens C35 kan man få vist statusrapporten i displayet, men både i C45
og M50 er det ikke lykkes mig at få det til at virke. Statusrapporten bliver
sendt som en besked, og jeg kan ikke lige finde ud af at ændre det......så
jeg er ikke sikker på at man kan i C55 heller, men jeg har ikke lige haft en
C55 i hånden og afprøvet det, så det er meget muligt at jeg tager fejl, og
jeg håber da næsten (for din skyld) at jeg gør det.... : - )

mvh
Mikael Kongensholm