Siemens C55
Fra : Kristian Witt

Dato : 14-02-03 19:34

Hejsa

Jeg har lige erhvervet mig en ny Siemens C55 og kan ikke lige helt finde ud
af den.

Jeg plejer at få en statusrapport, når jeg har afsendt en besked, og det har
jeg også været tilfreds med, men jeg har lige set på en anden telefon, at
man kan få vist denne raport direkte i displayet i stedet for at modtage en
besked. Det var godt nok en ældre model, men M50 kan det også.

Hvordan slår jeg det til på min mobil?

På forhånd tak.

Kristian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-02-03 19:28

"Kristian Witt" <wwwitt@get2net.dk> wrote in

> [...]
> set på en anden telefon, at man kan få vist denne raport direkte
> i displayet i stedet for at modtage en besked. Det var godt nok

Siemens C55 kan af ukendte årsager ikke finde ud af at vise den i
displayet på samme måder som tidligere modeller.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/