"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b2jabh$acn$1@sunsite.dk...
> Har netop modtaget en regning for abbonement på et mobilnummer, der er
> opsagt.
> Vil ringe til kundeservice, men opgiver efter at have hængt i deres
> telefonkø over en halv time på betalingsnummeret...
> Sender en email til dem og får en autoresponder om, at der forhåbentligt
> kommer svar i løbet af de næste syv dage...
>
> Halløjsa, hvad foregår der lige for dem !
> Jeg kunne aldrig drømme om at tegne Sonofon abbonement, hvis ikke det var
> for at skaffe en billig mobiltelefon.
Tja sådan har det snart været længe. Jeg fik stjålet min telefon den 13.
december (9 uger siden i dag) og har derfor fået nyt SIM-kort. Men det nye
SIM-kort virkede ikke fra start, og jeg har så lige siden forsøgt at få
Sonofon til at fikse det. Hver gang jeg ringer til kundeservice må jeg hænge
i telefonen i en evig tid...Helt 100% seriøst,- alvorligt og ærligt, på min
fastnet regning fra TDC har jeg en oversigt over de 10 numre som jeg har
ringet til mest i det kvartal, eller rettere de numre som jeg har brugt
flest penge på at ringe til, og der lå Sonofons kundeservice på en klar
førsteplads på min sidste regning...så nu er jeg begyndt at bruge deres
gratisnummer istedet for, selvom ventetiden så måske er endnu længere.
Nå men hver gang jeg ringer til kundeservice får jeg bare besked på at mit
SIM-kort er blevet fejlmeldt, og det er så op til den tekniske afdeling at
få det lavet, så der er INTET de kan gøre i kundeservice.
Jeg har også sendt en skriftlig klage til Sonofon, men den har de ikke givet
svare på, så nu må det vist snart være tid til at sende endnu en skriftlig
klage.
Og da jeg "truede" med at flytte selskab så fik jeg bare et nærmest hånligt
svar om, at så længe mit nummer var fejlmeldt hos Sonofon, så ville jeg ikke
kunne portere det til et andet selskab...ja, jeg bliver s'gu nærmest holdt
som gidsel.
Men de kan selvfølgelig sagtens finde ud af at sende regninger, selvom jeg
nu ikke har kunne bruge min telefon i mere end 2 måneder...tja, det ender
s'gu med at garantien på min nyindkøbte telefon udløber, før de får åbnet
mit SIM-kort.
Læste forresten lige en artikel i enten BT eller Ekstra Bladet om
kundeservice hos teleselskaberne. I artiklen listede de privat-numrene op
til cheferne for bl.a. Debitel og Telia, og foreslog at man ringede privat
til dem med sine klager
Desværre var der ikke nummeret til Sonofons chef