N 6610 - Send via IR?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 13-02-03 11:06

Hej NG!

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan gøre noget så simpelt som at sende et
billede via IR fra min N 6610 til en anden telefon??? Det ER sgu da for
ringe! Måske softwareopdateringen der tidligere er nævnt i gruppen har rådet
bod på dette?

Mvh
Lasse

Fra : JMo.

Dato : 13-02-03 11:40

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> wrote in

> [...]
> sende et billede via IR fra min N 6610 til en anden telefon??? Det ER
> sgu da for ringe! Måske softwareopdateringen der tidligere er nævnt i

(Uden selv at være i besiddelse af hverken en 6610 eller 7210 - og derfor
skrevet med forbehold for mis-information:)

Nej du kan kun sende som MMS eller e-mail. Når PC Suite 5.1 kommer om et
par uger vil du kunne hente billede via IR til PC'en fra telefonen. Men
stadig ikke sende fra telefonen til andre telefoner.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-02-03 23:32

In article <Xns932176B74B492JMoUsenetPost@212.54.64.149>, JMo. wrote:
> [...]
> par uger vil du kunne hente billede via IR til PC'en fra telefonen. Men
> stadig ikke sende fra telefonen til andre telefoner.

Og det er tvivlsomt om det kommer, da det ville medføre ret store
omkostninger til Nokia med alle de mennesker der ville have en firmware
opgradering af deres telefon.