sms hos telmore
Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 12-02-03 23:58

Hej har i set at man kan se hvem men sender sms til hos telmore.. ja det har
i sikkert....
jeg syntes personligt at det er noget lort fordi jeg har nogle kammerater
som min kæreste ikke syntes om og nu kan hun jo se at jeg har kontakt med
dem... men om ikke andet godt for dem der skal checke en...
er det TDC mobil der har åbnet for den funktion eller telmore ???
man kan helt sikkert ikke lukke for det vel...?

Hilsen carsten

---

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-02-03 00:09

[4660] Carsten Petersen skrev:

>Hej har i set at man kan se hvem men sender sms til hos telmore.. ja det har
>i sikkert....

Yup.

>jeg syntes personligt at det er noget lort fordi jeg har nogle kammerater
>som min kæreste ikke syntes om og nu kan hun jo se at jeg har kontakt med
>dem...

Det kræver hun har adgang til din konto.

Det lyder ikke sundt, hvis du har 'hemmelige' venner, som du ikke kan
snakke med din kærste om - og det lyder heller ikke sundt hvis hun
leger Big Brother.

>men om ikke andet godt for dem der skal checke en...

Det må du forklare.

>er det TDC mobil der har åbnet for den funktion eller telmore ???

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg er sikker på det har været
efterspurgt. Det er jo blot en bedre udspecificeret regning - det er
det samme som at du kan se hvem der er ringet til.

>man kan helt sikkert ikke lukke for det vel...?

Det tror jeg ikke, jeg mener heller ikke det er løsningen på dit
problem.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : Peter P

Dato : 13-02-03 00:40

On Wed, 12 Feb 2003 23:57:34 +0100, "[4660] Carsten Petersen"
<c.p@privat.dk> wrote:

> [...]
>er det TDC mobil der har åbnet for den funktion eller telmore ???
>man kan helt sikkert ikke lukke for det vel...?

Smarttalk har indført det samme så det må være TDC der har åbnet for
det.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 13-02-03 00:58

> Hej har i set at man kan se hvem men sender sms til hos telmore.. ja det
> har i sikkert.... jeg syntes personligt at det er noget lort fordi jeg
> har nogle kammerater som min kæreste ikke syntes om og nu kan hun jo se

Sådan har det jo altid været hos andre udbydere når man har haft ud-
specificeret konto, så det er der jo intet nyt i.

Men det er nok nærmere dig der har problemet end det er Telmore. Hvis det
er så hemmeligt så din kæreste ikke må se det, hvad så med at skifte din
kode ud? Sværere kan det vel ikke være?

'telmore.dk -> login -> personlige data -> adgangskode'

- Nemmere bliver det ikke.

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-02-03 09:49

Christian Poulsen wrote:

> - Nemmere bliver det ikke.

....jo, skift kæresten ud
Hans

Fra : Fischer

Dato : 13-02-03 10:48

> Hej har i set at man kan se hvem men sender sms til hos telmore..
> ja det har i sikkert....

Nej. Men det er da fedt!

> jeg syntes personligt at det er noget lort fordi jeg har nogle kammerater
> som min kæreste ikke syntes om og nu kan hun jo se at jeg har kontakt
> med dem...

1. Lad være med at give din kæreste adgang til DIN Telmore konto.
2. Lad være med at gå bag om ryggen på din kæreste. Indrøm da hvad du går og
laver.
3. Din kæreste har ret. Du bør ikke omgåes de kammerater - de er dårligt
selskab.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Rune Nicolajsen

Dato : 13-02-03 13:02

Hejsa.

> Hej har i set at man kan se hvem men sender sms til hos telmore.. ja det
har
> i sikkert....

Jeg havde ikke set at det var blevet muligt, så tak for informationen.

Jeg har været Telmore kunde længe - faktisk lige siden de startede. Er jeg
den eneste, der erindrer, at man faktisk også i "meget gamle dage" kunne se,
hvem man skrev beskeder til? Jeg skrev til Telmores support på et tidspunkt,
da jeg på et tidspunkt gerne ville kunne se, hvem jeg havde skrevet beskeder
til. De skrev tilbage at det aldrig havde være muligt.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-02-03 19:04

"Rune Nicolajsen" <runenicolajsen@mail.dk> wrote in

> [...]
> tidspunkt gerne ville kunne se, hvem jeg havde skrevet beskeder
> til. De skrev tilbage at det aldrig havde være muligt.

Jeg mener heller ikke det har været muligt - de blev i starten
skrevet som opkald til beskedcentralens nummer.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Claus nielsen

Dato : 14-02-03 19:01

Du har ikke før kunne se det b-nummer du sendte sms til hos Telmore, da det
ikke har været muligt for TDC at vise det før nu..

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-02-03 21:56

"Claus nielsen" <cbn@adslhome.dk> wrote in

> Du har ikke før kunne se det b-nummer du sendte sms til hos
> Telmore, da det ikke har været muligt for TDC at vise det før
> nu..

I starten stod det som nummeret til beskedcentralen (altså ikke
modtageren!).