Taletid i Europa.
Fra : BritGoat

Dato : 12-02-03 18:58

Så er vi (måske) ved at klar til at søsætte en fælles-Europæisk side om
taletidsprodukter.
Se siden her: http://prepaid.starthotel.dk

Naturligt nok er vi startet i egen andedam med de danske taletidsprodukter,
og er nu klar til at drage ud i Europa. Og derfor vil vi ydmygt bede denne
gruppe om hjælp.

Først og fremmest vil det jo være fantastisk hvis nogen her i gruppen
allerede kender udenlandske taletidsprodukter som vi kunne få på listen.
I bunden af dette indlæg kan man finde alle de oplysninger vi skal bruge (på
engelsk). Hvis man ikke kender alle detaljer, vil det være rigtigt fint med
en henvisning til en hjemmeside, udbyderens E-mail adresse etc.

Vi leder også efter andre Europæiske nyhedsgrupper omkring mobiltelefoni
hvor vi kan spørge om hjælp. Kender nogen sådanne grupper?

"English is my bæst", eller hvordan man nu siger?
Nej, vi er ikke korrespondenter, så hvis noget ser helt fjollet ud, så send
os lige en mail.

I det hele taget er alle forslag til forbedringer meget velkomne.

På forhånd tak!
GSM-Prepaid Europe / BritGoat
E-mail (fjern gnaveren): britgoatMUS@mail.dk

INFORMATION NEEDED:

1. Product name:
The name of the product.

2. Company:
All the company information. Name, address, homepage etc.

3. Network:
Who owns the network that the provider uses?
Is it GSM 900, GSM 1800 or both?

4. Price info:
All the rates (talk and SMS).
Also variations due to time, network etc.

5. SIM-card price:
How much to get started and what is the prepaid amount?

6. Fill-up price:
Which amounts are available for fill-up?

7. Validity period:
How long is the prepaid amount valid?

8. Registration:
Is it necessary to register at purchase (or later)?

9. Citizenship:
Is it necessary to be local citizen to purchase the product?

10. International:
Can the product be used in other countries?
Are international calls possible from home country?

11. Dealers:
Where can the product be bought?

12. Extra features:
Any special features on the product?

13. Logo:
A link to a logo for the provider / product.

Fra : Andreas Hinz

Dato : 13-02-03 16:56

Wed, 12 Feb 2003 18:58:29 +0100
skrev "BritGoat" <britgoatMUS@mail.dk>:

> Så er vi (måske) ved at klar til at søsætte en fælles-Europæisk side om
> taletidsprodukter.
> Se siden her: http://prepaid.starthotel.dk

Hej,
det lyder som en god idé.

På de bageste sider i bladet "Computer Bild" har den en rimelig god
oversigt over de taletidskort, der findes i Tyskland.

Prøv at se om de skulle være online på http://www.computerbild.de

Det er et rimeligt billigt blad som udkommer hver 14. dag og koster EUR
1,60.
Bladet har også oversigt over normale abonnenter, fastnet og andre
telefonkort, men det er en anden snak.

--
Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüssen

Andreas Hinz

Fra : BritGoat

Dato : 13-02-03 22:34

>På de bageste sider i bladet "Computer Bild" har den en rimelig god
>oversigt over de taletidskort, der findes i Tyskland.

Tak for tippet.
Vi har allerede fået en del oplysninger om tyske produkter, så de vil komme
på siden i løbet af weekenden.