Dårlig modtagelse?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 12-02-03 16:54

Hej med jer !

Jeg er den ulykkelige ejer af en Nokia 6310i - og ligesom min 3310 jeg havde
før, har jeg den i min foreste bukse lomme - men når jeg så tager den op, så
står der ikke Sonofon mere, og signalet er på nul. Jeg har lige fået den
byttet, men med samme kedelige resultat.
Er der nogen der har en "fidus" eller er det bare en møg-telefon - min 3310
virkede altid.

Med venlig hilsen og fortsat god dag
fra
OveK.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 12-02-03 20:25

Ove Kristensen wrote:
> [...]
> Jeg har lige fået den byttet, men med samme kedelige resultat.
> Er der nogen der har en "fidus" eller er det bare en møg-telefon -

Jeg har indtil nu haft fire N6310i - alle fire med det samme problem, men jeg
byttede dem af andre grunde (1. ingen modemfunktion, 2. ingen hscsd, 3.
display'et forsvand efter nogle minutter).

--
Rainer Schöbe (Tyskland)
using "E-Plus Professional Data GPRS/HSCSD" and "i-mode"

Fra : Jonas Levring

Dato : 12-02-03 21:01

> [...]

> byttet, men med samme kedelige resultat.
> Er der nogen der har en "fidus" eller er det bare en møg-telefon - min

Jeg vil dog sige at jeg har oplevet det lige modsatte.. jeg har nemlig lige
erhvervet mig en 6310i, og den virker perfekt, og endda med væsentligt bedre
signal end min 3310.. sååh.. tjaa.. egentligt ikke mere :) - bare lige en
lille kommentar herfra

Jeg har dog hørt at der var nogle problemer med hscsd i gamle
software-udgaver..

/Jonas Levring

Fra : Ove Kristensen

Dato : 13-02-03 18:15

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> [...]
bedre
> signal end min 3310.. sååh.. tjaa.. egentligt ikke mere :)

Ja, men jeg siger tusind tak for hjælpen, jeg har nu indleveret den for
sidste gang

Med venlig hilsen og fortsat god aften
fra
OveK.