Hej Frank
"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote:
>For dem der har flere konti hos Telmore, er der nu lanceret en
>ny gratis feature. Konto manager.
Ja, det opdagede jeg, og har også været inde og tilmelde "alle vores"
telefoner.
Men, nu er jeg jo pr. natur altid kritisk, også i denne sammenhæng. -
Jeg må indrømme at jeg havde forventet at når alle telefonerne, for
vores vedk. 4 stk. var tilmeldt Kontomanager, så "suttede" de alle fra
een fælles pengetank ! - Men, det er ikke tilfældet, man skal stadig
overføre beløb til den enkelte konto, men ok, det er da blevet nemmere i
og med at det nu kan gøres centralt fra Kontomanageren.
Endvidere havde jeg også forventet at man fra Kontomanageren kunne
checke alle opkald, altså se til hvilke numre der var ringet hvor længe
osv. - Det lader sig heller ikke gøre, man skal stadig logge ind på den
enkelte konto for at se dette.
Men ok, jeg kan sagtens se problematikken i begge forhold ! - I mit
tilfælde er der udelukkende tale om private telefoner hér i husstanden,
så dér ville det være ønskeligt, men, det kan godt være det ville give
en masse problemer i firmaer hvis administator kunne se disse
oplysninger centralt for hvert nummer
Så konklusionen må nok være at det er fint som det er nu ! - Tillykke
med det.
Meeeeen, måske mine 2 ønsker kunne laves hen ad vejen som et frivilligt
tilvalg ?.
--
M.v.h. Ole®