3510i og MMS
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 11-02-03 22:19

Hej NG..

Så fik jeg anskaffet en Nokia 3510i og den er såmen ok..

Men hvordan med MMS på den (bruger telmore)

Har været inde på www.mmsc.dk og tilmeldt mig og fået en
konfigurationsbesked som jeg har gemt..

Men kan stadig ikke sende/modtage MMS'er - heller ikke se dem gennem
wap-siden..

De skriver godt nok også at telefonen ikke understøtter MMS uen GPRS - er
det problemet ??

En ven har en 7650 - og det virker fint !!

MVH
Nikolaj

Fra : Salva

Dato : 12-02-03 00:18

"Nikolaj B. Kjeldsen" <ask@me.plz.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej NG..
>
> Så fik jeg anskaffet en Nokia 3510i og den er såmen ok..

Hej
Jeg er selv på jagt efter en 3510i. Hvad gav du for den og var det med eller
uden abbo. (Jeg er selv kunde hos telmore og vil gerne forsætte det...)

-salva

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 12-02-03 01:08

Jeg gav 1598.- hos et eller andet firma i Roskilde...

Det var uden abonnement...

/Nikolaj