Danske tegn på P800
Fra : michael@hessellund.o~

Dato : 11-02-03 20:22

Hej!

Håber at der er en der ude der kan hjælpe mig med det her... Jeg har
den Danske version af P800 (lækker telefon!). Jeg kan godt bruge
'mini-tastaturet' på skærmen til at skrive æøå med. Jeg kan bare ikke
finde ud af hvordan man skriver æø med skrift-genkendelse... å'et har
jeg fundet ud af, det står jo i vejledningen, men der står ikke et kuk
om æø... Snøft ;)

Er der nogen der har fundet ud af hvordan (om) det kan lade sige
gøre???

/Michael

Fra : Morten Riis

Dato : 17-02-03 00:48

<michael@hessellund.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> om æø... Snøft ;)
>
> Er der nogen der har fundet ud af hvordan (om) det kan lade sige

æ = skriv under pilen. Lav først en streg startende fra neden og derefter et
a og til sidst et e. Så har du et æ
Æ = Dette den sværeste at forklare. Se under Rediger > Hjælp >
Håndskriftsgenkendelse.

ø = skriv under pilen. Lav først en streg startende fra neden og derefter ø
(eller et o og en skrå streg)
Ø = Skriv på linie med pilen. Lav først en streg startende fra neden og
derefter ø (eller et o og en skrå streg)