Irriterende SMS-rek
Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-02-03 18:13

Jeg modtager nogle irriterende SMS-reklamer fra Kaizma fra nummer
22 15 07 45 - måske fra http://www.crazyslagelse.dk/karizma_club.php3

Jeg bor slet IKKE i nærheden af Slagelse og har ALDRIG tilmeldt mig
noget som helst ang. Crasyslagelse eller Karizma.

Jeg kan ikke sende tilbage til dem, ej heller ringe på nummeret. Det
mest mystiske er at jeg modtager reklamerne på mit dobbeltkort (TDC)
som slet ikke er sat op til at kunne modtage sende SMS....

Jeg har end ikke et telefonnummer på mit dobbeltkort - ved godt at man
kan få det - men da jeg ikke har brug for telefonnummeret behøver jeg
det ikke.

Hvordan slipper jeg af med reklamen? TDC kan ikke hjælpe.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-02-03 19:02

Nok nærmere herfra: http://www.karizma.dk/ .

Det er http://www.allnight.dk/ der står for databasen der styrer hvem
der skal sendes SMS til. Kontakt dem her: http://www.mcb.dk/ .

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-02-03 19:54

On Tue, 11 Feb 2003 19:02:22 +0100, "Christian Poulsen"
<deep@get2net.dk> wrote:

>Nok nærmere herfra: http://www.karizma.dk/ .
>
>Det er http://www.allnight.dk/ der står for databasen der styrer hvem
>der skal sendes SMS til. Kontakt dem her: http://www.mcb.dk/ .

Tak for info - har du evt. nogen forklaring på hvorfor reklamerne
lander på mit dobbeltkort?

Fra : JMo.

Dato : 11-02-03 20:02

Karsten Jensen <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote in

> Tak for info - har du evt. nogen forklaring på hvorfor reklamerne
> lander på mit dobbeltkort?

Der er vel en der har skrevet forkert telefonnr. ved tilmelding - så
vedkommende har tilmeldt dit (ukendte) nr, i stedet for sit eget.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-02-03 20:46

> Der er vel en der har skrevet forkert telefonnr. ved tilmelding - så
> vedkommende har tilmeldt dit (ukendte) nr, i stedet for sit eget.

Ja, jeg har desværre ingen bedre forklaring. Det lyder som en af de
eneste ting der kan være sket.