Unlocking af ericsson
Fra : Ziggy Stardust

Dato : 11-02-03 13:14

Min kæreste og jeg planlægger at benytte os af nogle af de utallige
nettilbud om billige telefoner man kan få i forbindelse med oprettelse af
abonnoment. Vi har begge kig på Ericssonmodeller (R600 og T65), som
tilsyneladende bruger samme data-kabel (DRS-11). Unlock af de to telefoner
hos en "prof" vil koste cirka 300 kr, hvilket svarer til prisen for et
datakabel, og jeg vil sagtens kunne bruge kablet.
Mit spørgsmål lyder altså på om der er nogen, som kan/vil fortælle mig om
det kan lade sig gøre og hvordan?

Mvh
Jonatan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-02-03 15:07

Ziggy Stardust skrev:

> [...]
>datakabel, og jeg vil sagtens kunne bruge kablet.
>Mit spørgsmål lyder altså på om der er nogen, som kan/vil fortælle mig om

Det udstyr jeg bruger til at låse de telefoner op er ikke blot et
almindeligt datakabel - næh, der er punget flere tusinde kroner ud til
det.

PS! Gruppen news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock er mere egnet til dit
spørgsmål.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.