T68i og MP3 afspiller
Fra : Jakob Mortensen

Dato : 10-02-03 23:11

Hej med jer,

jeg må erkende at jeg er en tilfreds ejer af en T68i, som indtil nu har
virket relativt gnidningsfrit... men...men...

Jeg valgte for et par dage siden at investere i en MP3 afspiller (HPM-10)
til telefonen, bare nu for at bruge telefonen optimalt...
Mit problem er nu bare - efter en hulens bøvl med at få den forældede
kortlæser til at virke under XP - at når jeg hører musik, så lyder det som
om, at musikken hakker? Ligeledes har hører jeg samme monotone hakken når
jeg sætter afspilleren på pause?

Er der nogen af jer, som har samme fejl eller ved hvad problemet kan være?

På forhånd tak

Jakob

Fra : Søren Blom

Dato : 11-02-03 00:41

"Jakob Mortensen" <j.m@paradis.dk> skrev

> Er der nogen af jer, som har samme fejl eller ved hvad problemet kan være?

I følge de beskeder jeg har fået fra Ericsson, så kan du ikke bruge den
kortlæser der følger med MP3 afspilleren i Windows XP. Så du er nok nød til
at finde en anden kortlæser hvis du vil have det til at fungere optimalt.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Whatever!

Dato : 11-02-03 01:53

Hej Jacob.

Jeg har selv en HPM-10. Du skal hente en driver opdatering fra Sony
Ericsson's hjemmeside på:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?template=SP1_17_1&B=ie&PID=9391&FID=72&L
M=SD_V&FileCatID=5&MN=Drivers&noredir=1

Jeg har dog selv et andet problem med den, den stopper midt inden i sangene,
er der nogen der kender til dette problem?