SMS over internettet
Fra : Steffen

Dato : 10-02-03 17:17

Jeg har brugt http://www.coolsms.dk/ til at sende SMS med, men der står at den kun kan sende til Sonofon og Telia. Er der en gratis
SMS-tjeneste på nettet, hvor man kan sende til TDC og Debitel? Det skal helst være en tjeneste, hvor man ikke skal skrive brugernavn
og fanden og hans pumpestok. Det betyder ikke noget, at der bliver sendt reklamer med SMS'en.
Steffen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-02-03 17:50

> Er der en gratis SMS-tjeneste på nettet, hvor man kan sende til TDC og
> Debitel? Det skal helst være en tjeneste, hvor man ikke skal skrive

Jeg brugte denne http://s.mygg.org/ - men den ser dog ud til at være nede
lige nu. Den virkede ellers fint. Der kun en lille reklame i slutningen
af beskeden.

Fra : Steffen

Dato : 10-02-03 18:46

Det var en skam. Det betyder ikke noget, hvor mange reklamer, den sender med, bare den også kan sende til andre end Sonofon og
Telia, i hvert fald til Debitel.
Steffen

Fra : Jean

Dato : 10-02-03 21:51

Steffen skrev:
> Det var en skam. Det betyder ikke noget, hvor mange reklamer, den sender
med, bare den også kan sende til andre end Sonofon og
> Telia, i hvert fald til Debitel.

Prøv http://www.vindenand.dk/sendsms.htm

Mvh Jean

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 11-02-03 15:15

> Prøv http://www.vindenand.dk/sendsms.htm

Det ville jeg også have foreslået :)
Tak fordi du foreslår os, men må jeg en anden gang bede dig linke til
http://www.vindenand.dk/sendsms - så kommer menuen også med, og siden ser ikke
helt så underlig ud :)

På forhånd tak

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske mobiltelefoner

Fra : Jean

Dato : 11-02-03 18:37

Michael Kjærsgård skrev:
> Det ville jeg også have foreslået :)
> Tak fordi du foreslår os, men må jeg en anden gang bede dig linke til
> [...]

Jeg gik bare ind på siden og kopierede linket... Hvorfor fjerner du ikke
'htm'?

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Steffen

Dato : 13-02-03 22:31

Bemærk: Du kan kun sende
til Telia Mobile og
Sonofon-kunder fra denne
SMS-sender.
Det var det, der var problemet, og som var årsagen til mit indlæg!
Steffen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 14-02-03 19:06

> Bemærk: Du kan kun sende
> til Telia Mobile og
> Sonofon-kunder fra denne
> SMS-sender.

Havde du læst de næste 5 liner også ville du have set at der stod

Vælg venligst
en anden sender i skemaet
herunder hvis du ønsker at
sende til TDC Mobil eller
Orange Mobile kunder

God weekend :)

Fra : BG

Dato : 10-02-03 22:13

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote:
> [...]
>SMS-tjeneste på nettet, hvor man kan sende til TDC og Debitel? Det skal helst være en tjeneste, hvor man ikke skal skrive brugernavn

pröv og registrere deg på

http://2sms.tk

Det er en webtjenste hvor du kan sende 50 SMSer/uge og det er en
indonesisk firma der står bag, 1rstwap heder firmaet.

Du kan sende til alle danske GSM-selskabe uden Orange

Du kan skrive alle 160 char. Der er kun reklame hvis du har mer en 35
char tilbage.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

====================================== Phone pages
http://OsbyMikro.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Steffen

Dato : 10-02-03 23:18

Det ser ser godt ud bortset fra at jeg stort set hele tiden får denne
meddelelse, når jeg klikker på "Send SMS Now!": Ooops,... You've got a
Problem ! osv.
Steffen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 11-02-03 15:11

> Det ser ser godt ud bortset fra at jeg stort set hele tiden får denne
> meddelelse, når jeg klikker på "Send SMS Now!": Ooops,... You've got a
> Problem ! osv.

Det er fordi din browser ikke accepterer Cookies.
Slå dem til under instillinger, så spiller den :)

Du kan dog kun sende 15 beskeder/ uge, ved ikke hvorfor Börje konsekvent
skriver 50 :(

Fra : BG

Dato : 11-02-03 19:46

Michael =?iso-8859-1?Q?Kj=E6rsg=E5rd?= <mk@vindenand.dk> wrote:

>Du kan dog kun sende 15 beskeder/ uge, ved ikke hvorfor Börje konsekvent
>skriver 50 :(

Vores svenske o danske abonnemente og taletidskorte har alle 50
beskeder/uge!

Bruger du 1rstwaps Oskar side, med adress http://2sms.tk?

Hvis du bruger en annen 1rstwap-side er der kun 15/uge.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-02-03 13:54

> Bruger du 1rstwaps Oskar side, med adress http://2sms.tk?
> Hvis du bruger en annen 1rstwap-side er der kun 15/uge.

Nej, bruger http://www.1rstwap.com/1rstwap - så må det være årsagen :)
Forsøgte for et par måneder siden med et par andre sider (ManchesterUnited
var det vist bl.a.) men da jeg der konkluderede at det kørte over samme
system droppede jeg det igen.

Du har ikke det direkte link til siden?

Alle *.tk domæner er i øjeblikket nede (igen, igen)

Fra : BG

Dato : 12-02-03 16:54

> [...]
>var det vist bl.a.) men da jeg der konkluderede at det kørte over samme

Du må först registrere deg af fra 1rstwap og siden reigistrere deg
igen på f eks Oskar eller Manunited med samme navn.

http://www.1rstwap.com/partners/go.to/oskar

>Alle *.tk domæner er i øjeblikket nede (igen, igen)

ikke nu.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-02-03 19:32

> Vores svenske o danske abonnemente og taletidskorte har alle 50
> beskeder/uge!

Så er det kun mig der er uheldig?
Jeg har stadig kun 15 efter registrering på Oskar (jvf.
http://www.vindenand.dk/dkttm.gif )

--
Michael

Fra : BG

Dato : 11-02-03 19:48

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote:
>Det ser ser godt ud bortset fra at jeg stort set hele tiden får denne
>meddelelse, når jeg klikker på "Send SMS Now!": Ooops,... You've got a
>Problem ! osv.

Nu er der ikke nogle probleme. Der var tydligvis probleme i nogle
dager.

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 10-02-03 23:15

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
helst være en tjeneste, hvor man ikke skal skrive brugernavn
> og fanden og hans pumpestok. Det betyder ikke noget, at der bliver sendt

Hvis du går ind på coolsms, skriver de at de har bøvl men sms-senderen, men
at du stadig kan sende til alle. Ligenu er det dog rigtig nok kun Sonofon og
Telia (via SimpleSMS) NormalSMS skulle gerne komme til at virke igen....

· Esben, Ribe
· www.Fluii.Frip.dk/?side=Nokia