Telefonnumre i en T65, hvor gemmes de?
Fra : Jan Eliasen

Dato : 10-02-03 13:42

Fra : Søren Blom

Dato : 10-02-03 15:43

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> skrev
> Når jeg vælger menupunktet "Kopier til sim" så advarer den om, at alle
> oplysninge rpå simkortet bliver overskrevet. Er det slemt? Kan jeg være
> sikker på, at de 112 numre der er på simkortet er indeholdt i de 176 i
> telefonen?
>
> Og hvad med de sms'er jeg har? Kan de kopieres til simkortet? Eller ryger
> de til de evige bit-marker?

Du kan sagtens få opgraderet softwaren i telefonen uden at de oplysninger
der ligger i den ryger, du skal bare bede om at de ikke sletter telefonbogen
osv. før telefonen opgraderes. fik det selv ordnet hos
http://www.teleservice.com/page.php?page=6975&menu=366
Men ellers kan du jo gemme oplysningerne på simkortet, men de kontakter der
er på simkortet, VIL bliver overskrevet med dem far telefonens hukommelse.
Dine sms kan du gemme på simkortet.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jan Eliasen

Dato : 10-02-03 17:59

Fra : Søren Blom

Dato : 11-02-03 00:45

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> skrev
> Hvordan? Jeg kan ikke lige finde et menupunkt til det. Men de er de rmåske
> per standard?

Det er standart at SMSer bliver gemt på simkortet, når du væger at gemme en
sms meddelelse, så bliver den gemt på sim kortet.

Det er underligt at Teleservices skriver at alle data i telefonen vil
forsvinde ved opgradering, for det gjorde det ikke hos mig, men jeg bad dem
nu også om at undgå at hukommelsen blev slettet.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : David

Dato : 11-02-03 08:28

> [...]
> oplysninge rpå simkortet bliver overskrevet. Er det slemt? Kan jeg være
> sikker på, at de 112 numre der er på simkortet er indeholdt i de 176 i
Prøv at åbne menuen "telefonbog" og "opkald fra sim" så kan du da se hvilke
nr det er der er gemt på simkortet. Mht. SMS beskeder så gemmes de som std
på simkortet. Først når dette er fyldt gemmes de i telefonens hukkommelse
(eller når du vælger at "gemme" en besked)

mvh

David

Fra : kc

Dato : 16-02-03 17:42

Hvis du blot gemmer telefonbogen på SIM-kortet, skal du være opmærksom på,
at mange oplysninger går tabt. Sim kortet kan jo kun rumme et kort navn og
et telefonnummer.

Hva' med i stedet at købe et USB-kabel hos thansen.dk (USB kabel + Fone Data
Varenr.: 2154840, der koster 349,-) så kan du synkronisere telefonbogen med
Outlook.

KC

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-02-03 18:45

kc wrote:

> Data Varenr.: 2154840, der koster 349,-) så kan du synkronisere
> telefonbogen med Outlook.

Trælst. Så hellere at det virkede med Evolution.

--
Martin L. Johansen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-02-03 18:46

Jan Eliasen wrote:

> [...]
> oplysninge rpå simkortet bliver overskrevet. Er det slemt? Kan jeg være
> sikker på, at de 112 numre der er på simkortet er indeholdt i de 176 i

Bare kopier. Dog overskrives de numrer du har på sim, men hvis du kun bruger
de numrer du har i telefonen så betyder det ikke noget.

> Og hvad med de sms'er jeg har? Kan de kopieres til simkortet? Eller ryger
> de til de evige bit-marker?

Tja, enten gem dem, eller svar på dem og få dem ud af verden.

Jeg har lige fået min T65 opdateret og der blev ikke slettet noget. Dog var
den lidt underlig, så jeg valgte at lave en total nulstilling og det hjalp.
Nu er den tiptop.

--
Martin L. Johansen