Tidsinterval for viderestillingskode 61 ho~
Fra : Jacob

Dato : 10-02-03 10:27

Hej.
Jeg kan ikke få ovennævnte til at virke. Jeg taster:
*61*nummeer*tidsinterval# f.eks. *61*12345678*30#
Er der andre måder at taste kommandoen på? Bruger Nokia 3310 da min t28
desværre er afgået.
Jacob

Fra : Fischer

Dato : 10-02-03 11:25

> Jeg kan ikke få ovennævnte til at virke. Jeg taster:
> *61*nummeer*tidsinterval# f.eks. *61*12345678*30#

Det er forkert.
Det korrekte er: *61*nummer**tidsinterval#

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Jacob

Dato : 10-02-03 16:36

"Fischer" <express2003@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er forkert.
> Det korrekte er: *61*nummer**tidsinterval#

3310'eren vil ikke afsende denne kommando. Nå men jeg må prøve at rode lidt
med kommandoformatet igen.
Jacob

Fra : Fischer

Dato : 10-02-03 18:45

> 3310'eren vil ikke afsende denne kommando. Nå men jeg må prøve
> at rode lidt med kommandoformatet igen.

Det kan jeg godt forstå.
Glemte en stjerne:
**61*nummer**tidsinterval#

Tidsinterval er mellem 5 og 30 - deleligt med 5.

Fra : Jacob

Dato : 10-02-03 19:10

> Det kan jeg godt forstå.
> **61*nummer**tidsinterval#

Det er den dobbelte stjerne mellem nummer og tid den ikke vel æde.

> Tidsinterval er mellem 5 og 30 - deleligt med 5.

Ja jeg havde prøvet alt undtagen at forsøge med et andet tidsinterval. Kan
åbenbart max. klare 25 sek.. Jeg havde ellers også læst på et site at det
højeste er 30. Nå men kort og godt. Det virker nu tak for hjælpen.
Jacob

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-02-03 18:12

Fischer skrev:

>Det er forkert.
>Det korrekte er: *61*nummer**tidsinterval#

Det kan nu være begge dele.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.