e-mail som SMS til min mobil
Fra : normann sloth

Dato : 10-02-03 09:58

hej i gruppen

Tidligere har det været muligt at sende e-mail til mobilen vsom SMS.
Men enten har jeg glemt hvordan eller også er det ikke længere muligt.

Jeg har teledanmark som mobilleverandør og som jeg husker det skulle der
blot tastes mobilnr efterfulgt af @sms.tdm.dk men det virker tilsyneladende
ikke.

På et tidspunkt var det også muligt at få en hotmailadr. der automatisk
kunne sende beskeden videre.

Jeg skal på skiferie og er afhængig af at se min mail - derfor leder jeg
efter løsning som jeg håber at få i gruppen

mvh Normann

Fra : Kasper Christensen

Dato : 10-02-03 10:03

normann sloth skrev:
> [...]

> Jeg skal på skiferie og er afhængig af at se min mail - derfor leder jeg
> efter løsning som jeg håber at få i gruppen

Det har ikke været muligt i over 1 år. Der er lukket for det.

Mvh

Kasper

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-02-03 10:35

In article <3e4769ac$0$11025$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, normann sloth wrote:
> [...]
> Men enten har jeg glemt hvordan eller også er det ikke længere muligt.
>
> Jeg har teledanmark som mobilleverandør og som jeg husker det skulle der

TDC supporterer ikke dette. Der er kun Sonofon tilbage som har dette
som en gratis service, og det har de fordi en del erhvervskunder
anvender denne facilitet.

> Jeg skal på skiferie og er afhængig af at se min mail - derfor leder jeg
> efter løsning som jeg håber at få i gruppen

Skift til Sonofon. Taletid er muligvis nok.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-02-03 22:17

Povl H. Pedersen skrev Mandag den 10. februar 2003 10:35 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> TDC supporterer ikke dette. Der er kun Sonofon tilbage som har dette
> som en gratis service, og det har de fordi en del erhvervskunder
> anvender denne facilitet.

Jeg sendte forleden en e-mail til en med CBB, og han besvarede den, og jeg fik
en e-mail på samme måde som havde det været en Sonofon.

Ivar Madsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-02-03 10:52

normann sloth wrote:
> Jeg skal på skiferie og er afhængig af at se min mail - derfor leder
> jeg efter løsning som jeg håber at få i gruppen

Jeg får mine emails som sms, jeg har en hotmail konto.
Evt. kan du lave en automatisk videresendelse af dine emails
gennem en hotmail konto.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar på email.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 10-02-03 11:44

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får mine emails som sms, jeg har en hotmail konto.
> Evt. kan du lave en automatisk videresendelse af dine emails
> [...]
Du skal lige være opmærksom på, at det koster 1 krone, hver gang du får
videresendt e-mail som sms gennem hotmail.
Det kan hurtigt blive dyrt, men det er en god løsning i en kortere periode,
f.eks. en skiferie.
m.v.h.
Erling Simonsen
www.qsl.net/oz1eee

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-02-03 11:54

Erling Simonsen wrote:
> Du skal lige være opmærksom på, at det koster 1 krone,
> hver gang du får videresendt e-mail som sms gennem hotmail.

Har du et link?
Jeg får da en sms hver gang jeg modtager en email og
har da aldrig set en regning!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-02-03 14:00

> Jeg får da en sms hver gang jeg modtager en email og
> har da aldrig set en regning!

Der er en der får sig en overraskelse næste gang han får telefonregning!

> Har du et link?

http://www.tdcmobil.dk/u_20616.htm

Citat: [Alle indgående SMS'er, du modtager, koster 1 kr.]

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-02-03 14:18

Michael Kjærsgård wrote:
> Der er en der får sig en overraskelse næste gang han får
> telefonregning!

Jeg får ikke regninger.

> http://www.tdcmobil.dk/u_20616.htm
>
> Citat: [Alle indgående SMS'er, du modtager, koster 1 kr.]

Jeg har ikke TDC men Telmore.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 10-02-03 15:47

> Jeg får ikke regninger.

> Jeg har ikke TDC men Telmore.
>
> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund

Hej igen.
Jeg har også Telmore, men blev trukket. De stod under en særlig service på
oversigten, hvor jeg blev trukket for 10 sms'er a 1 kr. Så det fik jeg
hurtigt stoppet igen.
hilsen Erling.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-02-03 16:02

Erling Simonsen wrote:
> Jeg har også Telmore, men blev trukket. De stod under
> en særlig service på oversigten, hvor jeg blev trukket
> for 10 sms'er a 1 kr. Så det fik jeg hurtigt stoppet igen.

Okay, men jeg overlevet skam nok.
Jeg får ca. en mail om måneden eller så på den konto.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 10-02-03 11:13

normann@setup-medie.dk writes:
>Jeg har teledanmark som mobilleverandør og som jeg husker det skulle der
>blot tastes mobilnr efterfulgt af @sms.tdm.dk men det virker
>tilsyneladende
>ikke.

Er det ikke noget med, at TDC Mobil har noget BeskedRobot, der gør det
muligt. Prøv evt. at søge lidt på deres site eller tilbage her i gruppen.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-02-03 12:01

<www.beskedrobot.dk>

Fra : normann sloth

Dato : 10-02-03 13:33

Tak for hint - det ser ud til at "besked-rebot" kan klare jobbet

vh Normann