Mobil skal ikke bruges i 4 måneder, hvorda~
Fra : Nd

Dato : 08-02-03 21:34

Hejsa

Jeg skal ikke bruge min mobil nummer 2 i nogle måneder, hvordan opbevarer
jeg batteriet bedst?
Batteriet er ca 1år gammelt og af typen Li-Ion 1400mAh 3,6v.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-02-03 01:49

> Jeg skal ikke bruge min mobil nummer 2 i nogle måneder, hvordan opbevarer
> jeg batteriet bedst?
> Batteriet er ca 1år gammelt og af typen Li-Ion 1400mAh 3,6v.

I køleskabet?

// Troels

Fra : JMo.

Dato : 10-02-03 16:50

"Troels Plougmann Olsen" <troels.o@hard-news.dk> wrote in

> I køleskabet?

Men pas på fugten!

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-02-03 16:01

"Nd" <newz@dragicDELETETHIS.com> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg skal ikke bruge min mobil nummer 2 i nogle måneder, hvordan opbevarer
>jeg batteriet bedst?
>Batteriet er ca 1år gammelt og af typen Li-Ion 1400mAh 3,6v.

Lad det helt op og gem det et tørt sted. Temp. betyder ikke så meget.

Peter

Fra : Nd

Dato : 12-02-03 19:01

> Lad det helt op og gem det et tørt sted. Temp. betyder ikke så meget.
>
> Peter

Hejsa

Mange tak
Nenad