Operatør Logo og SMS afsendelse
Fra : Michael H Jensen

Dato : 08-02-03 20:42

Hej gubser!

Jeg er i færd med at skal sende en SMS fra SmartSMS til en Nokia 5110
mobiltelefon fra min PC.
Den har Sonofon som operatør.
Jeg sender til 4059 0000, men jeg kan høre i modemet, at der bliver sagt
at nummeret ikke eksisterer. Mystisk, for det er netop det nummer jeg
sender SMS'er til fra min Samsung mobiltelefon og det virker fint.
Hvilket SMSC nummer skal jeg så ringe op til for at få ændret mit
operatør logo?????
Dét er det store spørgsmål.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 08-02-03 22:19

Michael H Jensen wrote:

> Hej gubser!
>
> Jeg er i færd med at skal sende en SMS fra SmartSMS til en Nokia 5110
> mobiltelefon fra min PC.
> Den har Sonofon som operatør.

du skal bruge tlf nr.90131201
hvis det er sonfon nr du skal sende til så husk at vælge Sonfon
ell.23802 i programmet
og 0045 til modtagernummeret

Tele DK har skiftet deres SMSC nr. til 90131201.
Prisen er lidt over 2 kr. i min.
mv th