"Omstilling er aktiv"
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 08-02-03 18:02

Hej NG!

Kan man fjerne det skilt der siger "Omstilling er aktiv" hver gang min
ringer op? Det er ret irriterende! Jeg ved godt det er fordi jeg har
aktiveret omstilling til telefonsvarer - Men det har jeg ikke brug for at
vide hver gang jeg ringer op!

Jeg synes bare jeg har hørt noget om at man kan slå det fra...?

Lasse

Fra : Michael Jensen

Dato : 08-02-03 18:10

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes bare jeg har hørt noget om at man kan slå det fra...?

Det kan du ikke! Kun hvis du slår viderstilling helt fra.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-02-03 18:19

In article <3e453819$0$11026$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Lasse Rønlev wrote:
> [...]
> vide hver gang jeg ringer op!
>
> Jeg synes bare jeg har hørt noget om at man kan slå det fra...?

Du slår bare omstilling ved optaget fra. Du kan så passende lige
slå "banke på" til ved samme lejlighed.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-02-03 19:47

> Du slår bare omstilling ved optaget fra. Du kan så passende lige
> slå "banke på" til ved samme lejlighed.

Problemet er så bare, at hvis man ikke gider/har tid til at snakke med nogen
og afviser opkaldet, så bliver det ikke viderestillet, men opringeren
(hedder det det?) får en optaget tone smidt i hovedet....

Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 09-02-03 11:54

> Du slår bare omstilling ved optaget fra. Du kan så passende lige
> slå "banke på" til ved samme lejlighed.

Mange tak - Det var lige det jeg manglede!

Det er ikke særligt tit jeg smider en på porten, og hvis jeg gør, så er det
vel fordi jeg ved hvem det er! (Og så kan jeg jo bare ringe tilbage
senere...) Banke på er da slået til

Lasse

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 09-02-03 11:56

Nej sgu! Det virker ikke! Den kommer stadigvæk med "Omstilling er aktiv"!
Jeg har en N6610, hvis det kan hjælpe..
Lasse

meddelelse news:slrnb4af0e.48g.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-02-03 15:56

In article <3e4633b4$0$11083$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Lasse Rønlev wrote:
> Nej sgu! Det virker ikke! Den kommer stadigvæk med "Omstilling er aktiv"!
> Jeg har en N6610, hvis det kan hjælpe..

Fik du slået omstilling ved optaget fra ?

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 09-02-03 16:43

Jeps - Lige meget hjalp det...
Lasse