Preben Kaas: "Åh Babe"
Fra : sidenius

Dato : 18-03-01 12:40

Preben Kaas' har sunget en dansk udgave af Hurricane Smith's "Oh Babe, what would you say". Jeg har længe været på jagt efter det nummmer. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der ved om nummeret "Åh Babe ...." findes i en indspilning med Preben Kaas - helst CD?

Mvh.
Bertil Sidenius

http://www.kandu.dk/

Fra : Bangsbo

Dato : 18-03-01 13:11

Hej "sidenius"

Forsøg på nærmeste store bibliotek - der har jeg
fundet meget hjælp.

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-03-01 16:50

Hej Bangsbo

Og det nærmeste store bibliotek er altid www.bibliotek.dk og især
http://www.bibliotek.dk/avanceret.zap

Der kan man søge og finde oplysninger (bl.a pladenummer), og man kan
bestille den (kræver pinkode), man behøver ikke tænke på hvilket bibliotek i
landet der har den.

En hurtig søgning giver

Dansk på toppen [4]
1996