Hvilket WAV format bruger Siemens C55?
Fra : Peter Reinhold

Dato : 08-02-03 13:21

Hvis man nu vil downloade noget hjemmelavet, hvilket format WAV skal
man så lave filen i? (bitrate, codec, etc)

Peter

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-02-03 13:54

In article <egt94vcmoedfmfe6m22fom297lfd5gplik@4ax.com>, Peter Reinhold wrote:
> Hvis man nu vil downloade noget hjemmelavet, hvilket format WAV skal
> man så lave filen i? (bitrate, codec, etc)

Hvorfor tror du at man kan bruge et eller andet arbitrært
Windows filformat som WAV ?

C55 anvender MIDI, som prinicipielt er noder.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 08-02-03 16:30

> Hvorfor tror du at man kan bruge et eller andet arbitrært
> Windows filformat som WAV ?
>
> C55 anvender MIDI, som prinicipielt er noder.

Den skulle også kunne bruge wav. Har lige købt en Den står og lader op
for første gang, så jeg har altså ikke lige prøvet det endnu, men vil gerne
høre hvad du finder ud af

mvh Frank

Fra : Christian Poulsen

Dato : 08-02-03 16:38

> Den skulle også kunne bruge wav. Har lige købt en Den står og lader
> op for første gang, så jeg har altså ikke lige prøvet det endnu, men vil

Den ikke bare skulle. Den _kan_ bruge WAV.

Fra : Niels

Dato : 09-02-03 07:10

Hej,

Jeg har lige købt en m50´er , men hvordan downloader man billeder og lyde
til den, skal man ha et datakabel og kan man og hvordan laver man sine egne
logoer ?

Nogen der har et bud ?

Niels

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 09-02-03 18:01

> Jeg har lige købt en m50´er , men hvordan downloader man billeder og lyde
> til den, skal man ha et datakabel og kan man og hvordan laver man sine
> [...]

Man behøver vist ikke et datakabel. Man kan gøre det via wap. Datakablet kan
i øvrigt ikke bruge til at overføre java programmer. Dette skal foregå via
wap (med mindre man hacker den) Prøv evt. forummet på www.club-siemens.com
Der er også en dansk kanal, dog uden den helt store aktivitet, endnu.

mvh Frank