Taletidskort i Belgien
Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 07-02-03 21:07

Hejsa!
Jeg er på jagt efter et belgisk taletidskort som skal bruges af en der er i
Belgien nogle måneder.

Jeg har fundet nogle operatører i Belgien, men kan se det kræver en del
research at finde det der nok er billigst når det skal bruges til lidt SMS
og tale hjem her til Danmark. Måske nogen har brugt lidt tid på det
tidligere og er villig til at dele erfaringerne med mig?

Det er i øvrigt "sjovt" at finde priser m.v. på operatørernes hjemmesider
når man hverken kan fransk eller flamsk!

Jesper

Fra : Fischer

Dato : 08-02-03 07:45

> Måske nogen har brugt lidt tid på det tidligere og er villig til
> at dele erfaringerne med mig?

Jeg kan ikke hjælpe dig, men det kunne være ret fedt hvis der fandtes en
fælles-europæisk side med oplysninger om alle lande.

Mine få erfaringer med taletidskort i udlandet er, at det ofte er dyrere at
købe en startpakke end i DK - typisk 250-400 kr. Og der er ikke taletid for
alle pengene.
Men jeg kan heller ikke hverken flamsk eller fransk (sproget altså).

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.
"Sømmet i bund Møller - der er problemer på Webdanes".

Fra : Jean

Dato : 08-02-03 10:23

Fischer skrev:
> "Sømmet i bund Møller - der er problemer på Webdanes".

Den reklame (Sonofon) er nok lige den dårligste fra telebranchen længe...
selv TDC's... "Få noget afklaring, hvornår er det" er bedre...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Rasmussen

Dato : 08-02-03 11:42

Med mine udgifter til viderestilling kan jeg godt forstå at min telefon
spiller skæbnessymfonien.

Fra : Fischer

Dato : 08-02-03 15:00

> Den reklame (Sonofon) er nok lige den dårligste fra telebranchen længe...
> selv TDC's... "Få noget afklaring, hvornår er det" er bedre...

Men den er sikkert billig at lave.
Det ser i al fald ud til at det er tilfældigt udvalgte Sonofon-medarbejdere
der gør sig som skuespillere.

Fra : Fischer

Dato : 09-02-03 11:03

> Jeg er på jagt efter et belgisk taletidskort som skal bruges af en
> der er i Belgien nogle måneder.

Jeg vendte problematikken med en af mine net-mobil-venner. Han greb den
straks og vil prøve at få en fælles-Europæisk taletids-hjemmeside i gang.

Han regnede med at have en skabelon klar i næste weekend. Mere information
følger her i gruppen om en uges tid .......

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 25-02-03 16:49

lyder godt. fisher...