mobil-køb
Fra : LighterCrash3

Dato : 06-02-03 19:10

hej alle
jeg skal købe mobil og jeg vil gerne høre vilken af disse to medeller:

motorola t720
nokia 7210

der er bedst?

Hilsen LighterCrash3

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-02-03 05:07

In article <7b5cb280.0302061009.7cc7ca0a@posting.google.com>, LighterCrash3 wrote:
> hej alle
> jeg skal købe mobil og jeg vil gerne høre vilken af disse to medeller:
>
> motorola t720
> nokia 7210
>
> der er bedst?

Nokia 6610 er bedre end 7210. Her har de i det mindste smidt
den i en fornuftig æske. 7210 ser syg ud.

Derudover er motorola en klaptelefon, mangler FM Radio.
Men man kan få kamera til Motorola hvis man ikke vil have
den kvalitet andre digitale kameraer har.

Fra : Fischer

Dato : 08-02-03 07:34

> Derudover er motorola en klaptelefon, mangler FM Radio.

Hvis man vil høre radio, kunne man jo bare tænde for en radio.

> Men man kan få kamera til Motorola hvis man ikke vil have
> den kvalitet andre digitale kameraer har.

At bruge ordet "kvalitet" i fobindelse med noget som helst kamera i
mobiltelefoner, er en overdrivelse.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.
"Sømmet i bund Møller - der er problemer på Webdanes".

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-02-03 09:54

In article <MG11a.3$%k.2@news.get2net.dk>, Fischer wrote:

> Hvis man vil høre radio, kunne man jo bare tænde for en radio.

> At bruge ordet "kvalitet" i fobindelse med noget som helst kamera i
> mobiltelefoner, er en overdrivelse.

Nu mente jeg også stand-alone med "andre digitale kameraer".

Mit ældgamle Canon A20 tager bedre billeder end telefoner kommer
til lige med det første.

Hvordan skal en telefon med kun få hundre kb fri hukommelse
kunne gemme billeder der er over 1 MByte store ?