CBB
Fra : Ged

Dato : 04-02-03 22:32

Nogen der har nogle erfaringer med http://www.cbb.dk ? Jeg overvejer
dette selvskab, men ved ikke lige om det har nogle problemer mht
dækning, indbetalingsproblemer eller andet. Jeg har TDC i øjeblikket,
men selvom de dækker overalt hvor jeg bevæger mig, så synes jeg det er
lidt for dyrt i forhold til mit sparsomme mobil forbrug.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-02-03 22:33

"Ged" <ged@nork.auc.dk> wrote in message

> dækning, indbetalingsproblemer eller andet. Jeg har TDC i øjeblikket,
> men selvom de dækker overalt hvor jeg bevæger mig, så synes jeg det er
> lidt for dyrt i forhold til mit sparsomme mobil forbrug.

CBB bruger Sonofons net, og har derfor dækning ligesom Sonofon.... Hvis du
vil have TDC dækning, skal du vælge Telmore (www.telmore.dk)

Fra : Th Frydensberg

Dato : 04-02-03 22:34

Ged wrote:

> Nogen der har nogle erfaringer med http://www.cbb.dk ?
prøv at sammenlign med www.telmore.dk de bruger tdc nettet .
mv th

Fra : Fischer

Dato : 05-02-03 06:17

> [...]
> overalt hvor jeg bevæger mig, så synes jeg det er
> lidt for dyrt i forhold til mit sparsomme mobil forbrug.

Prøv at kigge 2 dage tilbage i gruppen:

Der er en større diskussion om problemer med CBB.
Du vil også se at langt de fleste her i gruppen vil anbefale dig at vælge
Telmore frem for CBB.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-02-03 22:21

Fischer skrev bl.a.:
> Der er en større diskussion om problemer med CBB.
> Du vil også se at langt de fleste her i gruppen vil anbefale
> dig at vælge Telmore frem for CBB.

Ja jeg blev vist nedstemt da jeg forslog smarttalk. Så dem
glemmer vi. *G*

--
MVH Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Ged

Dato : 05-02-03 22:45

"Fischer" <express2003@get2net.dk> wrote:

>Prøv at kigge 2 dage tilbage i gruppen:
>
>Der er en større diskussion om problemer med CBB.
>Du vil også se at langt de fleste her i gruppen vil anbefale dig at vælge
>Telmore frem for CBB.

Ok 1000 tak! - den havde jeg overset.

Fra : Claus Poulsen

Dato : 05-02-03 16:35

Du kan også prøve at se TDC nye lavpris produkt på http://www.mixit.dk/ det
er godt nok 10 øre dyre i minutet end telmore.

Hilsen Claus