R600 og T65
Fra : Miggo

Dato : 04-02-03 17:53

Hej alle
Er der nogen som har nogen erfaringer med Ericssons R600 og T65 mobil?
Jeg overvejer at købe en af dem, men hvilken en ved jeg ikke... jeg synes
klart R600 er pænest, så den har indtil vidre føringen...

men hvad synes i? R600 eller T65???

på forhånd tak

/Miggo

Fra : Ole

Dato : 04-02-03 19:03

T65 syncher med Outlook, og der kan redigeres i telf liste via PC. Den kan
checke pop mail på samme server som din PC En lidt mere "proff" telf end
R600, der iøvrigt også er fed.

Ole

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 05-02-03 21:49

"Ole" <lindschouw@get2net.dk> skrev i melding
> T65 syncher med Outlook, og der kan redigeres i telf liste via PC. Den kan
> checke pop mail på samme server som din PC En lidt mere "proff" telf end
> R600, der iøvrigt også er fed.

Og så har den klart bedre batteritid enn R600.

Mvh

Thorolv

Fra : NIELS JØRGENSEN

Dato : 04-02-03 20:02

OK- tak for svarerne . det er skide ærgeligt nå men når man ikke undersøger
tingene først må man bide i det sure æble.

Niels

Fra : Miggo

Dato : 05-02-03 08:19

Nu vrøvler du vist....