Orange - ØV
Fra : BorreBoy

Dato : 04-02-03 13:29

Hejsa.

Jeg har fået Mono hos Orange. Jeg har haft en del problemer, og vil lige
nævne ét:

Jeg har modtaget min første regning, hvor der står, at jeg har lavet 2 WAP
opkald. Det er jeg 100% sikker på, at jeg ikke har gjort!
Jeg skrev til Orange, og fik dette svar:

"Vi har modtaget din e-mail. Mht, dit WAP forbrug vil jeg anbefale, at du
kontakter din forhandler. Visse telefoner har nemlig det problem, at man kan
komme til at wappe bare ved at gå ind i den "forkerte" menu, og hvis du ikke
bevidst har wappet, er det det som er sket her."

Har I nogensinde hørt om det problem?
Jeg er ret sikker på, at min T68'er ikke selv går og wapper

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Carsten

Dato : 04-02-03 17:05

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Har I nogensinde hørt om det problem?
> Jeg er ret sikker på, at min T68'er ikke selv går og wapper

Ja, hvis du går ind i en menu struktur der er bygget på en wap tjeneste.

Carsten