Nokia 7650 spørgsmål
Fra : Janus

Dato : 03-02-03 21:21

1) Hvordan ser jeg hvilken version software jeg har i telefonen?

2) Hvad er den sidste nye version af software til telefonen?

3) Jeg har mistet min kvittering på telefonen, så hvor meget og hvor får jeg
billigst opdateret softwaren?

3) Hvor får jeg billigst skiftet plastikken foran skærmen... jeg har ridset
den med mine nøgler i inderlommen, og det gør skærmen svært at se?

Jeg bor på Frederikberg ... altså i Københavnsområdet

Mvh Janus

Fra : Niels Bengaard

Dato : 03-02-03 21:51

> 1) Hvordan ser jeg hvilken version software jeg har i telefonen?
>
> 2) Hvad er den sidste nye version af software til telefonen?

1) *#0000#
2) Aner det ikke, men min er V3.16 fra 15/8-02, der står også NHL-2NA
nederst, hvad det så end betyder.

Resten kan jeg ikke svare på, men det kunne da være sjovt at høre hvilke
versioner andre har.

Niels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-03 22:00

Janus skrev:

>2) Hvad er den sidste nye version af software til telefonen?

4.39 er nyeste.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : Janus

Dato : 04-02-03 17:55

Ja, og jeg gav 400 kr for nyt cover samt opdatering til 4.39

Lækkert!

Mvh Janus

Fra : Niels Bengaard

Dato : 04-02-03 18:30

> Ja, og jeg gav 400 kr for nyt cover samt opdatering til 4.39

Hvad fik du ud af opdateringen, hvad består ændringerne i?
Hvis ens telefon virker, er der så nogen grund til det?

Niels

Fra : JMo.

Dato : 04-02-03 19:36

"Niels Bengaard" <nibdk@hotmail.com> wrote in

(softwareupdate..)
> Hvis ens telefon virker, er der så nogen grund til det?

Nej. Hvis ikke der er nogle fejl/problemer bør du ikke opdatere. Og hvis
der er, så tjek om de bliver løst i opdateringen. Det er ses at
opdateringer medfører nye fejl, eller at telefonen bliver langsommere til
visse funktioner pga. en ny firmwares størrelse.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 04-02-03 22:11

> Nej. Hvis ikke der er nogle fejl/problemer bør du ikke opdatere. Og hvis
> der er, så tjek om de bliver løst i opdateringen.

Hvor ser man hvad en opdatering omfatter?

Niels

Fra : Janus

Dato : 05-02-03 11:14

Det kan du se her:
http://makeashorterlink.com/?Q6F423953

Stor hilsen
Janus

Fra : Jesper Vissing

Dato : 05-02-03 15:55

Hej Lasse H.

Laver du denne opdatering til N7650 (4.39) ? Hvad får jeg mere præcist ud af
det / pris ?

Downsides ??

Jeg har netop købt telefonen hos TDC og er meget tilfreds (v. 3.16). Dog
støjer/brummer den (inferens af en slags??) ved opkald særligt når der er
oplyst skærm i starten!!!

Kan noget evt. gøres ?

Mvh

Jesper