Siemens ME45 og Outllook
Fra : Erik Bak \(fjern tal~

Dato : 03-02-03 14:11

For cirka en måned siden anskaffede jeg en ME45. Samtidig bruger jeg Outlook
til at planlægge møder, notere fødselsdage osv. Igennem den forløbne måned
har jeg synkroniseret stort set dagligt, og det forløber hver gang helt uden
problemer (selvom softwaren da godt kunne være lidt mere moderne, men hva').

Nu er jeg løbet ind i det konkrete problem, at telefonen kun kan rumme 50
aftaler. Og det er et alt for lavt tal, da også aftaler tilbage i tid regnes
med. Det betyder så, at aftaler mv. ikke længere overføres fra Outlook til
ME45, og at jeg ikke kan oprette flere aftaler 'manuelt' på ME45.

Er der nogen mulighed for at indstille softwaren på pc'en og/eller ME45, så
gamle aftaler i telefonen automatisk overskrives af nye? For jeg vil nemlig
godt kunne nøjes med at have 50 aftaler FREM I TID på telefonen. Men som det
er nu, fungerer det simpelthen ikke godt nok, og så har jeg tænkt mig at
reklamere til sælgeren (købt som ny).

Mvh
Erik

Erik Bak Regueira