GTA3
Fra : Finndo

Dato : 12-03-03 04:03

Hej!
Min GTA3 har ikke noget tekster kun firekantet, som skal ellers være tekster
Hvad tror i der er galt med??

Finndo

Fra : Scubadue

Dato : 12-03-03 07:01

Du mangler en dll fil i din windows installation..........I hvertfald hvis
det er XP du bruger.......Kigger li om jeg stadig har den til at
ligge.......

XXX
Scubadue

Fra : Scubadue

Dato : 12-03-03 07:12

Du skal bruge en fil der hedder d3d8.dll
Du kan downloade den her.
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3d8
Men det er kun hvis du bruger en af de ældre versioner af Win XP at det
skulle være nødvendig. Men prøv det.