Spørgsmål ang. silent hill 2
Fra : User

Dato : 11-03-03 22:30

Hej gruppe.

Ang. employee elevator room
er der nogen der ved, hvordan man skal komme
alle de opsamlede våben o.s.v, ind i skabet ved
elevatoren, og hvordan gør man det, så man kan
komme vidre i spillet

User
pride@sol.dk

Fra : GINGE

Dato : 13-03-03 22:04

"User" <pride@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen der ved, hvordan man skal komme
> alle de opsamlede våben o.s.v, ind i skabet ved
> elevatoren, og hvordan gør man det, så man kan

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig meget,men jeg kan huske at det er noget
bøvlet,så bare bliv ved med at prøve,så skal det nok lykkes til sidst.

Per

Fra : mogens123@ofir.dk

Dato : 15-03-03 21:33

GINGE <GINGEnospam@post10.tele.dk> skrev:

>"User" <pride@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

prøv evt.
Http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/Silent_hill_2_rd.txt

Det ka godt være at det der står Xbox... men xbox og Pc udgaven er
det samme...