Tomb Raider 4. Vil ikke starte/ køre under~
Fra : Benny Jensen

Dato : 11-03-03 15:19

Jeg har et problem med TR4 når jeg sætter opløsningen til mere end det
minste, så får jeg en sort skærm. Plus en fejlrapport til Microsoft.

System.
Sound Blaster live 5.1
Geforce4 TI4200 med 128mb DDR ram (med detonator 41.09)
P4. 2.26 ghz cpu.
512mb DDRram
XP home edition.
Mvh.
Benny

Fra : Dopedog

Dato : 11-03-03 16:03

> [...]
>
> System.
> Sound Blaster live 5.1
> Geforce4 TI4200 med 128mb DDR ram (med detonator 41.09)

Det var mærkeligt. Det kører fint her!

Har du prøvet at slå lyden fra eller eventuelt opdatere dine grafik og/eller
lydkorts drivere?

-Ronnie

Fra : Benny Jensen

Dato : 11-03-03 18:22

..

> Det var mærkeligt. Det kører fint her!
>
> Har du prøvet at slå lyden fra eller eventuelt opdatere dine grafik
og/eller
> lydkorts drivere?
>
> -Ronnie

Jeg har nu opdateret lyd og grafik. Det hjalp ikke.
XP er opdateret med SP1.
Landet lægger sådan her.
Jeg har installeret patch 1.4 og det fik gang i spillet, men ikke godt nok.

Spillet kan ikke starte ved at trykke på play. spillet kan kun starte ved at
bruge setup og klikke på OK.
Spillet kan kun køre i denne opløsning 640x480 16 bit. Når jeg sætter
opløsning op, så lukker spillet og fejlvinduet fra Microsoft op.

Hvad skal jeg gøre ?? Har i nogen gode forslag ?? Jeg ønsker at køre
spillet i opløsning 1024x768 32 bit
Mvh.
Benny

Fra : Dopedog

Dato : 11-03-03 19:00

> [...]
> opløsning op, så lukker spillet og fejlvinduet fra Microsoft op.
>
> Hvad skal jeg gøre ?? Har i nogen gode forslag ?? Jeg ønsker at køre

Ok det lyder godt nok mærkeligt ... har du prøvet at spørge i
alt.games.tomb-raider (mener jeg den hedder) ?

-Ronnie